Alla inlägg under oktober 2011

Av aleksandra - 28 oktober 2011 21:19

Ni får fråga vad ni än vill i min frågeruta, jag ska försöka svara på alla frågor som möjligt! puss.

Av aleksandra - 28 oktober 2011 19:14

hejsan sötnosar! Skolan gick så jäävla snabbt, vilken lätnad äntligen asså! loooooooooov! hihihi fredag idag dåee, blir en tråkiig fredag haha, nääe men man behöver inte festa varje fredag right? Blir chill hemma, ska käka i mig massa onödigheter tänkte att även jag måste gottaaa mig någon gång vaa? Fan är på ett riktigt bra fesst humör! haha, ring om ni hittar en bra fesst! Nu ska det chiiiiiiiillas! posssssss   


   

Av aleksandra - 27 oktober 2011 21:18

You are the best thing that happend to me, you're always on my side, when i need to talk, you're there for me.. 

as long as i breathe, you will be my best friend, Sisters fights, but they love each other no matter what!   


   

--

Av aleksandra - 27 oktober 2011 19:47

Hejsan folket! Mitt knä har blivit mycket bättre tack & lov! Skolan går framåt, två lektioner till imorgon sen LOV finally! 1 vecka lov och nästa prao kan det bli bättre? Imorgon blir det nog bara chill, på lördag marknad med de bästa! Under helgen/lovet får vi se vad som händer, äntligen ska jag få sova ut ffs! hör er om ni vill ses! PUSS 


    

Sometimes your life isnt fear.. but sometimes it is..    

Av aleksandra - 23 oktober 2011 11:21

watzaaap? Igår var jag med älskling, vilket var jätte mysigt, vi gjorde choklad pudding :D mums! Men jag har även riktigt ont i mitt knä och jag vetifan varför men det är riktigt störigt, fucking skit!   har fortfarande ont, och det faila är att mitt rum är på övervåningen kul va! inte ett dugg. Idag blir det ta det lugnt eller väla med pappa! vi får se! måste vila mitt knä! pussssssssss /a


btw: fuck söndag..  :/

Av aleksandra - 21 oktober 2011 23:14

hejsan! OMG HELG!  asså fattar ni hur snabbt dagen gått egentligen, hade 2 lektioner, sen sluta jag! förutom att jag hade prov i svenska, men det var lätt! annars, säg inte att det inte är awesome dag! Sen så hängde jag med Elin till stan hon skulle typ handla kläder till någon fest, sen träffa jag niko, cecylia, jonte ,älskling och några till kommer inte ihåg namnen på allihopa! men skiit samma! Kom hem runt 5, har chillat sen dess kollat idol, till & med varit ute en runda med mammi. Min mamma är sjuk & jag tror hon smittat mig, för min hals mår inte såå bra:/ Imorgon blir det älski, äntligen lite tid med honom för mig själv! hihihi  


Av aleksandra - 20 oktober 2011 20:35

haaaaj!  Torsdag är typ den värsta dagen förutom måndag, seeg dag men vi har inte gjort ett piss igen, men öhhm.. vi pluggar faktiskt, berättar bara de positiva sakerna (när vi inte gör något) hihihi (a)  äääee idag fick jag ett STORT utbrott, vetifaan vad som hände, så sur jag blev, ajja skitsamma thats over! Träffa madde idag också :) madde = (min bästavän) så ni vet, kan inte fatta att det är fredag imorgon ÄNTLIGEN vafan! nej nu är jag hungrig igen, ska käka pusssssss!   

Av aleksandra - 19 oktober 2011 18:57

hej! 2 lektioner idag.. fast två låååånga lektioner, första lektionen gjorde vi inte ett piss, andra lektionen kolla vi film så jävla gööööööööt! snart glee & greys anatomy    pussssssssss

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards