Alla inlägg under oktober 2011

Av aleksandra - 16 oktober 2011 18:19

Hallåja! Vakna 11, hade lite humörsvängningar, men det är bra nu! Ensam med mamma hela dagen vilket var mysigt, drog ut med Carro & jojo ett tag, vilket kändes skönt och prata ut om allt, fast det blev iiiss kallt sen, så vi drog hem skrivit en uppsatts nu har en till sen är jag klar men först Audrina & Awkward! 

puss!

Av aleksandra - 15 oktober 2011 21:51

Fredag : Skolan gick snabbt,  hängde med elin till hennes buss först, sen träffa jag Marija, och så träffa vi Sandra o en till, kommer inte ihåg hennes namn, det blev mc, sen chilla, och sen blev det Sandra, vi stack hem till henne chillaxade. Sen runt 6 tog jag & Marija tåget till bjuv, skulle sova hos henne, det blev mysigt vi stack ut träffa folk, trevligt. Sen mys    


Lördag : Vi vakna runt 10, måste säga att hennes säng är liten!

Åt frukost, chilla, gjorde inte ett jävla piss. 

Klockan blev 3 bussen kom, åkte till min honey 

så jävla mysigt,  nu sitter jag här tss, kollar tv, nu ska det chillas,

imorgon vetifan vad jag ska göra, inte ett piss.  


hejdå! /A

Av aleksandra - 12 oktober 2011 22:19

Godkväll! har ni haft en skön kväll? mhm.. jag har chillat framför tv:n och är mega trööt just nu, menmen! 


Skulle gärna vilja att ni ställer några

frågor och jag ska försöka svara på så

många som möjligt!   


Godnatt /A

Av aleksandra - 12 oktober 2011 19:30

haj! Skolan idag var rätt chill,  vi sluta halv 12 men jag vetiifan varför.. för jag lyssna inte riktigt..hehe.. (a) och ehm sen gjorde jag 2 matteprov vilket gick förvånatsvärt bra! nöjd! sen var jag med älskling till 4 mega mysigt, förutom att jag slog i väggen och fick en bula i pannan, nice haa? naee, hela min högra sida kändes fan förlamad, shiit. Snart GLEE   /pusss A

Av aleksandra - 11 oktober 2011 20:29

hej. AAAEEE denna dagen är sjuuuuuuuuk, hade lektioner på söderpunkten idaaaog, och vi hade även redovisning vilket gick åt helvete, så åt helvete med det! aja, hoppas ni haft en bra dah, nu family guy hajdå! /A

Av aleksandra - 10 oktober 2011 21:33

haaaj sötnosar! Min dag har varit asssss lång och dessutom jävligt seg, har skrivit och arbetat med ett jävla arbete hela dagen, fatta om man är helt slut -.-  Just nu vill man bara SOVA, men först 2  1/2 män, oooohyesss! ni får ha det bra! Ciaao!

Av aleksandra - 9 oktober 2011 20:39

heej! asså egentligen pallar jag inte skriva, eftersom det är måndag imorgon och det för mig bara att bli deppig, jag orkar verkligen inte vakna klockan 06:00 imorgon, och stanna i skolan till 6, 12 timmar..fint! men jag är super trött så snart ska det sovas!  adios! /a  



Av aleksandra - 7 oktober 2011 23:34

hejsan! Dagen gick oväntat snabbt vilket verkligen förvånade mig, eftersom vår mattelektion alltid är långtråkig, men det gick snabbt vi sluta 11.30 så jävla nice! men jag fick vänta på älskling till halv 3 men josse var med mig tills kvart över 3, så det var chill ändååe, när jag kom hem somna jag i 3 och en halvtimme, fatta hur trött jag är så nu blir det sängen! Imorgon ska jag till min bebis puss! ;* /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards