Alla inlägg under februari 2013

Av aleksandra - 28 februari 2013 16:10

Hej! Sorry att jag inte bloggat idag har verkligen inte haft någon tid! Morgonen var seg, trött som vanligt, hade muntligt prov i naturvetenskap som gick väldigt bra!
1 sak jag gjort idag som jag aldrig gjort Åkte till skolan utan smink, vilket jag aldrig gör! Gymma även idag vilket gick riktigt bra, hade kunnat stanna där i flera timmar, men tyvärr är idrottslektionen bara 1 timme lång..
Nu kan jag äntligen andas och det är fredag imorgon ännu bättre! Är på väg hem och ska njuta av varenda minut, för sen blir det ut och cykla buhu :( vi hörs! /a



Tänkte ladda upp denna söta bilden då jag och min kompis har jävligt kul hahaha -,-

Av aleksandra - 27 februari 2013 08:11

Godmorgon! Hoppas ni haft en bra morgon, jag däremot är så trött plus att jag har ont i magen så det blir inte bättre precis. Får väll klara dagen idag, idag ska vi besöka filborna skitkul. Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! Puss /a

Av aleksandra - 26 februari 2013 06:54

Jag kunde inte somna igår mina ögon vägrade stängas.. why? japp så larmet gick och nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker piggna upp lite, fungerar inte precis..
Känslan att vakna och veta att man är klar med en uppgift som jag verkligen dampat på! Hihi yeey.
Hah vi hörs! /a




I love feeling wierd with you hihi<3

Av aleksandra - 25 februari 2013 06:39

Godmorgon! Kändes riktigt hemskt att vakna idag, klockan ringer klockan 6.. Det är då jag brukade vakna och gå på toa och tänka juste jag har lov.. Kul så länge det varade.. I alla fall ska ta och äta mina älskade flingor nu hihi, puss! /a

Av aleksandra - 24 februari 2013 22:48

Hej mina hjärtan! Som ni ser har jag inte skrivit idag, 1. Jag har inte haft lusten, 2. Har absolut ingenting roligt och skriva om, 3. Ni vill säkert inte ens veta min dag.. Men kan berätta kortfattat ändå, vakna vid 12, skulle pluggat idag egentligen men det sket sig käka, kolla film klockan blev 6 vi skulle käka, sen va jag ute och gick lite, kändes ändå rätt skönt. Har tagit det lungt och njutit av den sista tid jag har ledigt! Och imorgon börjas det igen.. Kul.. Ska träna imorgon så det är jag glad för, puss! /a

Av aleksandra - 23 februari 2013 12:30

hej.. min morgon börjar ju inte så värst bra.. här tänker jag " nu ska jag bli klart med allt och sen bara fuckas alla mina arbeten upp man ba kuuuuuuuuuuul. Men har ÄNTLIGEN lyckats skicka mina 2 arbeten och eftersom att dokumentena fuckade får vi se hur det går.. vill inte ens veta. 

Ska hoppa in i duchen, fixa mig sen drar jag in till stan måste ti syrran fixa ett par saker, sen ska jag träffa älskling... kolla på bio, mysigt. 


I just have to say something, im 2 worried all the time, and i have decided it's time to let it go, do whatever you want because when im worried, it's wrong, so i will leave you alone, because im tired to fight, it's better this way...


puss! /a

Av aleksandra - 22 februari 2013 23:06

Hej! Lite sent ute eller vad? Har ingenting då menar jag ingenting och berätta om, jo jag har sutit hemma och stirrat i böckerna och datorn och inte kommit något vart-,- min kväll avslutades med trevligt prat med bästavän, tack hjärtat! Godnatt! /a

Av aleksandra - 21 februari 2013 22:52

Hej små pinglor! Denna dagen var ju speciell, så jag träffa älskling i stan då vi sen tog bussen till badet, iskallt tog ett tag tills jag doppa mig, det var bra i början, tills jag fick magkramp eller bara ont i magen för jag inte ätit så bra, så vi bestämmde oss för att börja dra oss hem det blev en lång härlig duch och bastu på köpet fan vad skönt! Tycker synd om bebis som väntade på mig i några hehe minuter..
Och jag var så pass hungrig att vi köpte något enkelt och snabbt, inte så stolt över det nu, när man tänker efter.. Aja sen resten av timmarna blev det mys med bebis ti mammi kom & hämta mig, har käkat och nu njuter jag av värmen i sängen, imorgon blir det jävligt massa plugg, godnatt! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards