Alla inlägg under februari 2013

Av aleksandra - 11 februari 2013 22:42

Så jag kom hem, chilla framför datorn där jag sedan åt, det blev inte så mycket till träningen idag men fick min lilla joggningsrunda ändå, till affären och tillbaka det är en bra bit det med och vet ni vad? Jag ser fram emot imorgon, ingen anning om varför men jag vill det ska bli tisdag thats it. Ni får sova så gott, puss & godnatt! /a

Av aleksandra - 11 februari 2013 06:55

Måndag igen..? Jag gillar inte det här med att helgen går så fort att innan man vet ordet av det är det måndag, medans veckan går riktigt segt speciellt skoldagarna -,- vill inte det här.. Aja just have 2 live with it, vi hörs sen, puss /a

Av aleksandra - 10 februari 2013 21:27

Gokväll! Min dag började först med lite städning men slutade ju att jag åkte till väla fick köpa mitt, mina löparskor(love) och nu är jag redo för att börja träna och åka på läger ;) hade i alla fall mysigt med thai mat och en kaffe latte med en liten blåbärspaj fatta om jag mådde dåligt sen fyfan, nu ska jag ta en varm duch och fixa mig inför skolan imorgon..-,- puss & godnatt! /a

Av aleksandra - 10 februari 2013 12:56

Hej! Vakna runt halv11, har inte riktigt tänkt på att skriva, men sitter i bilden på väg mot väla med the familia, hoppas på att jag får mina löparskor;* riktigt fina, skriver sen! Puss /a

Av aleksandra - 10 februari 2013 00:44

Bussresan gick segare än väntat.., tyvärr, men jag kom fram där bebis stod med bukett- rosor som förlåt för vi bråkade innan, så jävla gullig! Tack igen hjärtat! Kom även hem tidigare än väntat men hade det allmänt trevligt, så ehmee.. Kom hem vid 10, det började bli kyligt ingen palla va ute så alla drog hem, bra idé för nu har jag kollat på någon film, helt okej ingen jag pallat kolla igen på menmen, nu ska jag äntligen sova, puss /a

Av aleksandra - 9 februari 2013 17:05

Hej! På väg till stan nu, ska vara någon sak i stan som jag inte riktigt förstod när madde berätta men jaja, ska träffa älskling, madde och jonte så ska bli mysigt. Så har ingen anning när jag kommer hem, men skriver så fort jag är ledig" puss /a

Av aleksandra - 9 februari 2013 12:56

Godmorgon' eller ja godeftermiddag, jag vakna för en halvtimme sen kan man sä har inte sovit så här länge på ett långt tag..i alla fall käkar "frukost" och har ingen anning om vad jag ska hitta på idag, vi får helt enkelt se va som kommer fram! Puss/a

Av aleksandra - 9 februari 2013 12:56

Godmorgon' eller ja godeftermiddag, jag vakna för en halvtimme sen kan man sä har inte sovit så här länge på ett långt tag..i alla fall käkar "frukost" och har ingen anning om vad jag ska hitta på idag, vi får helt enkelt se va som kommer fram! Puss/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards