Alla inlägg den 21 februari 2013

Av aleksandra - 21 februari 2013 22:52

Hej små pinglor! Denna dagen var ju speciell, så jag träffa älskling i stan då vi sen tog bussen till badet, iskallt tog ett tag tills jag doppa mig, det var bra i början, tills jag fick magkramp eller bara ont i magen för jag inte ätit så bra, så vi bestämmde oss för att börja dra oss hem det blev en lång härlig duch och bastu på köpet fan vad skönt! Tycker synd om bebis som väntade på mig i några hehe minuter..
Och jag var så pass hungrig att vi köpte något enkelt och snabbt, inte så stolt över det nu, när man tänker efter.. Aja sen resten av timmarna blev det mys med bebis ti mammi kom & hämta mig, har käkat och nu njuter jag av värmen i sängen, imorgon blir det jävligt massa plugg, godnatt! /a

Av aleksandra - 21 februari 2013 15:25

Hej! Somna lika snabbt som jag kom hem och om jag ska vara ärlig jag hade inte vaknat än om inte mamma väckt mig, så trött var jag! Har käkat frukost, pluggat vilket gick åt skogen-,- ajja sitter på bussen på väg te stan, där jag ska träffa älskling, för vi ska simma, hah jiippii. Vi får se hur det går.. Hahah puss! /a


No makeup! :0

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards