Alla inlägg den 13 februari 2013

Mm.

Av aleksandra - 13 februari 2013 22:47

Hej! Käka gott med familjen min syster och hennes kille kom så blev det ännu en dag med massa mys, från det negativa kan man på något sätt ta fram det positiva..
Greys anatomy börja idag sjukt bra borde ses! Ja 10 i 4 imorgon då FUN.. Frågafrågafråga på! Glöm inte frågestunden! Godnatt & puss! /a

Jag hade rätt långt hår innan men jag klippte det har inte riktigt nämnt det men såhär ser det ut typ :

Av aleksandra - 13 februari 2013 18:20

hej! kan sä att det var inte den bästa skoldagen om man vill ha det sagt på det viset, men jag klarade hela dagen trots allt och även buss resan hem! känner mig väldigt stolt (a) har sunnit och skrivit den engelska debattartiklen om abort, lätt? kan man inte säga att det är.. så nu kändes det för att det var  dags för en paus för min del i alla fall. Har inte ätit något sen i förmiddags så får ta och göra det nu, sen kanske det blit ut en runda, puss! /A


btw. Kommer ha en frågestund som gäller från och med nu, tills imorgon runt 12:00! 

 

 

Av aleksandra - 13 februari 2013 07:13

Godmorgon! Jag mår inte så här bäst nu, min mage gör ont och halsen.. Aeee jag pallar verkligen inte sånt här.. Ska jag till skolan eller inte?
Ja ska till skolan.. Flingor och te fick duga till frukost känner absolut ingen apitit just nu.. hoppas bara det blir bättre under dagen, pusshej! /a

Sometimes everythings wierd..

Av aleksandra - 13 februari 2013 07:13

Godmorgon! Jag mår inte så här bäst nu, min mage gör ont och halsen.. Aeee jag pallar verkligen inte sånt här.. Ska jag till skolan eller inte?
Ja ska till skolan.. Flingor och te fick duga till frukost känner absolut ingen apitit just nu.. hoppas bara det blir bättre under dagen, pusshej! /a

Sometimes everythings wierd..

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards