Alla inlägg den 20 februari 2013

Av aleksandra - 20 februari 2013 22:29

Tjoo! Efter väntat i 1 timme,kvart, så blev klockan kvart i 1 och det var äntligen dags 1-halv3 hade jag min tid (rätt privat ändå) träffa senare Madde och även Fabian då vi sedan åt på donken, sen begav jag mig till älskling, där vi har varit ute och myst med massa film och popcorn hihi, nu är jag @bussen på g hem, ( hoppas bara mamma hämtar mig, jag vet jag är lat men det är fan iskallt!) sen ska jag äntligen träffa min söta bebis (sängen) puss & godnatt! /a


Söta men knäppa, thats one of the million resons i love you! <3

Av aleksandra - 20 februari 2013 11:28

Hej sötnosar!
Denna dagen är så mycket bättre, igår myste jag med bästavän, hur trevligt som helst, då vi spela kort och jag förlora hela tiden och jag vägra ge upp så jag tvinga henne spela med mig tills jag vann några gånger hihi, idag jag vakna halv8 på ett lov fy vad jobbigt hah, åkte med mamma till stan eftersom jag har tid hos min läkare klockan 1, och nu säger ni säkert fy vad onödigt, men.. Vem pallar GÅ till bussen när det blåser som värst och är skit kallt, inte är det jag i alla fall! Så får jag se vad jag hittar på, jag kanske träffar Patryk man vet aldrig! Just nu sitter jag och väntar hos Mamma ska bara vänta 1 timme och en kvart till det är inte så långt kvar.. Haha-,- aja ha det så länge! /puss

Av aleksandra - 20 februari 2013 11:28

Hej sötnosar!
Denna dagen är så mycket bättre, igår myste jag med bästavän, hur trevligt som helst, då vi spela kort och jag förlora hela tiden och jag vägra ge upp så jag tvinga henne spela med mig tills jag vann några gånger hihi, idag jag vakna halv8 på ett lov fy vad jobbigt hah, åkte med mamma till stan eftersom jag har tid hos min läkare klockan 1, och nu säger ni säkert fy vad onödigt, men.. Vem pallar GÅ till bussen när det blåser som värst och är skit kallt, inte är det jag i alla fall! Så får jag se vad jag hittar på, jag kanske träffar Patryk man vet aldrig! Just nu sitter jag och väntar hos Mamma ska bara vänta 1 timme och en kvart till det är inte så långt kvar.. Haha-,- aja ha det så länge! /puss

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards