Alla inlägg den 1 februari 2013

Av aleksandra - 1 februari 2013 23:52

Hej! Glömde berätta om min presentation idag som gick super bra faktiskt, men har även haft otur idag, spillde över min mobil och ljudet fungerade inte men tack och liv fungerar det nu! Träffa Madde hade allmänt mysigt snacka lite om allt möjligt, kollar film och mysat, oj juste åt apelsin nyss hihihi jaja, hörs imorgon för nu ska jag äntligen få sova! /a

Yeey..-->

Av aleksandra - 1 februari 2013 12:33

Goeftermidda!
Sitter äntligen på bussen på väg hem! Fick sluta lite tidigare så va och handla lite kläder, seriöst checka in kläderna i stan sale! Haha.. Så ska handla lite mat sen (nyttig mat) sen hem, och sen äntligen får jag träffa min söta prinsessa! Ingen kan ha en lika bra bästavän som jag, varit bästavänner i nästan 10 år, känns underbart! I love you! <3

Av aleksandra - 1 februari 2013 07:06

Redan fredag? Sick' godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott för nu är det äntligen fredag, varje måndag när jag vaknar börjar räkna hur många dagar det är till helgen, i love sleeping! Tror jag håller på att bli gammal, haha jaja, har precis käkat frukost 2 fullkornsmackor och en kopp te, fint för magen faktiskt! Önska mig lycka till på redovisningen idag då! :/ bye! /a

När man har tråkigt kan man inte hjälpa det --->

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards