Alla inlägg den 7 februari 2013

Av aleksandra - 7 februari 2013 16:12

hej på er..  fick nyss beskedet att vi förlorat ännu en ängel, du kommer må mycket bättre där än vad du gjorde här, fast jag inte kände dig så väl, gjorde min mamma det.. en släktning är alltid en släktning, mamma förlora sin moster idag, jag hade dött om min moster gått bort, hur hade ni reagerat? en moster är ju som en andra mamma,

R.I.P <3

Av aleksandra - 7 februari 2013 13:52

Hej! Dagen har väll varit helt ok, stack till mässan som var totalt onödig eftersom vi ska ha en i 3:an också -,- men kul hade vi, tack för det tjejer! Ska hem snart förmodligen bara väntat en timme på att svenska lektionen ska börja, så kul.. Sen ska jag äntligen hem och träna yeey!
Idag:
Markus(en kille på mässan) : vilken linje går ni?
Josse: barn och fritid, barn utan framtid
Vi: hahahahahah

Av aleksandra - 7 februari 2013 08:42

Godmorgon! Eftersom att jag sov igår eftermiddag när jag kom hem vägrade mina ögon slutna sig i natt, jag kunde inte sova så jag är lite såhär irriterad, och den här skoldagen som alla torsdagar är helt onödiga, NO, föreläsning sen svenska, ändå lyckas vi sluta 10 i 4.. Sjukt. Men som tur får vi börja tidigare vilket betyder att vi slutar tidigare, thank god! Så sitter på bussen tidigare än väntat skulle egentligen tagit bussen om 20 minuter men nu fick jag stjuts, så aja.. Ha det! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards