Alla inlägg under februari 2013

Av aleksandra - 13 februari 2013 18:20

hej! kan sä att det var inte den bästa skoldagen om man vill ha det sagt på det viset, men jag klarade hela dagen trots allt och även buss resan hem! känner mig väldigt stolt (a) har sunnit och skrivit den engelska debattartiklen om abort, lätt? kan man inte säga att det är.. så nu kändes det för att det var  dags för en paus för min del i alla fall. Har inte ätit något sen i förmiddags så får ta och göra det nu, sen kanske det blit ut en runda, puss! /A


btw. Kommer ha en frågestund som gäller från och med nu, tills imorgon runt 12:00! 

 

 

Av aleksandra - 13 februari 2013 07:13

Godmorgon! Jag mår inte så här bäst nu, min mage gör ont och halsen.. Aeee jag pallar verkligen inte sånt här.. Ska jag till skolan eller inte?
Ja ska till skolan.. Flingor och te fick duga till frukost känner absolut ingen apitit just nu.. hoppas bara det blir bättre under dagen, pusshej! /a

Sometimes everythings wierd..

Av aleksandra - 13 februari 2013 07:13

Godmorgon! Jag mår inte så här bäst nu, min mage gör ont och halsen.. Aeee jag pallar verkligen inte sånt här.. Ska jag till skolan eller inte?
Ja ska till skolan.. Flingor och te fick duga till frukost känner absolut ingen apitit just nu.. hoppas bara det blir bättre under dagen, pusshej! /a

Sometimes everythings wierd..

Av aleksandra - 12 februari 2013 22:09

Så medans jag satt och väntade började jag känna illa måendet.. Det är nog bara för jag är hungrig" tänkte jag.. Det känns som om jag kommer spy när som helst, nu är det väll helt enkelt min tur att få magsjukan, har varit sjuk 2 gånger och 3 gången gillt Skadar inte? -,-' sick. Jag hoppas jag blir bättre för sånt här har jag verkligen inte tid med! Fick i mig mat trots allt, så det är ju bra? Aja godnatt & puss! /a

Av aleksandra - 12 februari 2013 16:23

Hej! Oavsett hur djävulsk min bror är, är det ändå hans födelsedag så med mina sista pengar som jag själv kunnat ha, köpte jag en liten present, ( hoppas nu bara han blir glad -,-' ) i alla fall ja, istället för att berätta hela skoldagen, säger jag bara skolan är som skolan, same shit everyday, but still, its worse! Aja har handlat alla hjärtansdag present till bebis och som sagt present till då Stefan, sitter och chillar hos mammi som kom hem idag! Med en fin kaffe latte, äntligen, ska faktiskt sätta mig och läsa, ikväll blire goo mat! Puss/a

Av aleksandra - 12 februari 2013 11:43

Lunchtime! Gott men för mycket! Ut och jogga ikväll och bränna allt! Och ikväll firas även min lillebror och mamma har kommit hem kan det bli bättre? Puss /a

Av aleksandra - 12 februari 2013 07:58

1: jag har en liten gosse kanin som alltid är vid min sida, har haft den sen jag var liten, när jag sover då

2: det jag hatar mest av allt är lök och fisk

3: jag önskar mig en flygbiljett

4: jag fyller år om 48 dagar ( ja jag har räknat, jag fyller fan 18!)

5: jag har förlorat någon när och kär

Av aleksandra - 12 februari 2013 06:52

Godmorgon! jag tror jag kanske ångra mig om det jag sa att jag längta till på tisdag eller åtminstone morgonen, hade inte riktigt räknat ut den än..-,-
Sitter i köket dricker tee, nu blir det borsta tänderna och gå till bussen, love life -,-' puss! /a



Vill bara säga grattis idag till min lillebror som inte är så liten längre 15 bast kan inte tro på det riktigt än helt sjukt.. Aja grattis på dig Stefan! Kram/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards