Alla inlägg under februari 2013

Av aleksandra - 3 februari 2013 22:59

Ja dagen har väll varit lite si så där kom hem plugga, kollat film och myst med mamma, och nu ska jag äntligen få sova! Cant wait to school wiho. Godnatt! /a

Av aleksandra - 3 februari 2013 15:04

Hej! Gårdagen var lite såhär komplicerad men det löste sig och hade mysigt med älskling, fick äntligen min mat till slut så jävla gott när man inte har ätit på en hel dag är nästan allting gott, det blev kycklingfilé med wokade grönsaker därefter vanlijglass med chokladsås tack för det! Är på väg hem nu tyvärr och ska plugga på debattartikel skitkul.. Puss /a

Love you<3

Av aleksandra - 2 februari 2013 20:14

Sitter på thai corner med älskling, fy vad gott det ska bli och äta, så himla hungrig, kycklingfilé med wokade grönsaker kan det bli bättre? Just waiting..

Av aleksandra - 2 februari 2013 16:05

Hej! Sitter på bussen på väg till älskling, ska bli mysigt att spendera helgen med honom, vet inte vad vi hittar på men vi får se. Ni får ha en bra lördag så länge så skriver jag sen!/a



När man kollar ut ser det vackert ut..

Av aleksandra - 2 februari 2013 11:17

Godmorgon! Vakna för bara en stund sedan känner mig så trött ingen anning varför, aja sitter och åter flingor och en kopp te, lite mysigt! Puss/a

Av aleksandra - 2 februari 2013 11:17

Godmorgon! Vakna för bara en stund sedan känner mig så trött ingen anning varför, aja sitter och åter flingor och en kopp te, lite mysigt! Puss/a

Av aleksandra - 1 februari 2013 23:52

Hej! Glömde berätta om min presentation idag som gick super bra faktiskt, men har även haft otur idag, spillde över min mobil och ljudet fungerade inte men tack och liv fungerar det nu! Träffa Madde hade allmänt mysigt snacka lite om allt möjligt, kollar film och mysat, oj juste åt apelsin nyss hihihi jaja, hörs imorgon för nu ska jag äntligen få sova! /a

Yeey..-->

Av aleksandra - 1 februari 2013 12:33

Goeftermidda!
Sitter äntligen på bussen på väg hem! Fick sluta lite tidigare så va och handla lite kläder, seriöst checka in kläderna i stan sale! Haha.. Så ska handla lite mat sen (nyttig mat) sen hem, och sen äntligen får jag träffa min söta prinsessa! Ingen kan ha en lika bra bästavän som jag, varit bästavänner i nästan 10 år, känns underbart! I love you! <3

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards