Alla inlägg under februari 2013

Av aleksandra - 16 februari 2013 09:56

Godmorgon! Ja då är väll jag också sjuk.. Kul..... är helt uttorkad.. :,( jag får bara hoppas detta inte varar hela lovet! Ska försöka få i mig något att äta! Puss /a

Av aleksandra - 15 februari 2013 22:30

Hej, fick vänta 2h på mamma, vilket verkligen kändes som en evighet, belive me..!-,- jaja kom hem i alla fall skulle ut egentligen men nu blev det inte så, och mår verkligen piss.. Förkylning på g, kul. Jaja, ska ta och kolla på en film eller ba sova. Pallar livet, helt seriöst.. Godnatt! /a


Jag bjuder på denna bild, där jag ser extremt fet ut, men skitsamma, judge me or not, who gives a fuck anyways?


Btw. Jonte fotade om och om igen så jag palla inte mer.. Haha puss!

Av aleksandra - 15 februari 2013 15:23

Hej! Jag inleder mitt lov forever alone, på café C'O med en kaffe latte, nån gång måste man ha sin egen tid, med värsta hostan, tror jag hosta ut mina inälvor innan fan-,- jaja fotbolls turneringen var helt ok ändå, och nu sitter jag här, ska åka hem med mamma så för att ta på tiden gör jag något för mig för en gång skull. Ha ett bra fucking lov, för det ska jag ha, om jag inte blir sjuk, blir det träning x tusen! Puss! /a

Btw. Grattis till BF12, 1:orna som vann fotbollsturneringen!

-

Av aleksandra - 15 februari 2013 09:24

Godmorgon! Jag börjar 11 och jag vakna halv9 helt pigg fy vad härligt det känns! Jag är pigg, det är ändå ganska tidigt och jag har inte förlorat dagen! Käkat frukost med syrran, myst och pratat lite och nu ska jag fixa mig! och nu ska vi tagga fotbolls turnering-,- lägg märke till att jag är väldigt sarkastisk.. Vaknade även med täppt näsa och hosta, mitt liv är ju väldigt perfekt, lovet är på g och jag håller på bli sjuk? Varför just jag..? Får se hur dagen slutar! Puss /a

Av aleksandra - 14 februari 2013 22:25

Hej! Nu när jag ligger och tänker efter vi har fan lov nästa vecka? Åhhh tack! Btw. Hur känns det när man har kramp i magen..? Mjeh :( aja så jag kom till mamma fick en liten pratstund och sen blev det filmmys med bebe, och fick en jätte söt Teddybjörn, en check, och en vacker ros bilder kommer sen, orkar verkligen inte nu.. Puss! /a

Av aleksandra - 14 februari 2013 14:55

Snabb men tröttsam dag.. NO lektionen var bara totalt flippad ingen gjorde något, inte jag och min liga i alla fall hah xd sen idrott kondition och styrka, yeey det bästa aleksandra vet -,- (y) men det var jobbigt fast ändå skönt, första gången i mitt liv jag svettas på en idrott lektion hah(y) good girl! Ska träffa bebe om 1 timme först blir det till mamma, köpt en ros och kaffe så förhoppningsvis gör det hennes dag bättre! Hihi, puss /a

I dont suffer from insanity, i enjoy every minute off it..!

Av aleksandra - 14 februari 2013 08:10

Alarmet gick 07:00.. Ska jag till skolan, ska jag inte.. Ska jag? Åhhh, äsch jag drar till skolan! Det är fan alla hjärtans dag och även josses födelsedag! Grattis bebis! Idag firar jag denna fina kärleks dag men mitt hjärta! Så jag slutar 10 i 4 thats the negative thing.. Men jaja, why not..? Puss på er och vet ni vad? Ni som inte har en partner ni är lika betydelsefulla som alla vi som har en, det finns alltid någon som tänker på just dig! Puss :* /a

Mega pigg hihi, tråkigt osv..

Mm.

Av aleksandra - 13 februari 2013 22:47

Hej! Käka gott med familjen min syster och hennes kille kom så blev det ännu en dag med massa mys, från det negativa kan man på något sätt ta fram det positiva..
Greys anatomy börja idag sjukt bra borde ses! Ja 10 i 4 imorgon då FUN.. Frågafrågafråga på! Glöm inte frågestunden! Godnatt & puss! /a

Jag hade rätt långt hår innan men jag klippte det har inte riktigt nämnt det men såhär ser det ut typ :

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards