Alla inlägg den 1 november 2015

-

Av aleksandra - 1 november 2015 22:19

Hej.


Ni vet sådanna kvällar man känner sig allmänt ensam och deppig? känner lite så nu faktiskt.

Jag har vart i ett förhållande som varade i 5,5 år, sjukt men vi passade inte, men jag ångrar ingenting, det ska man heller inte göra, man lär sig så oehört mycket på vägen. Därefter träffade jag en annan & det varade i 1 månad typ, och vi passade verkligen inte ihop. Så jag är inte någon som tar första bästa för att jag inte klarar mig själv, absolut inte. Jag klarar mig själv, lite ovant att inte ha någon faktiskt, men singel livet får det vara ett tag framöver. Trots att man känner sig sjukt ensam ibland. Den rätta kommer när det kommer, ska kila nu, godnatt.

Av aleksandra - 1 november 2015 13:57

Hej..

Så jag slösade oehört mycket pengar igår. På skit. Alltså då menar jag verkligen skit.. Halloween blev inte så Lyckad heller så slösade alla dessa pengar i onödan. So not worth it. Jaja men sitter här o typ vill ha mina saker tillbaka som är hos en kille som inte är hemma -.-' ska faktiskt till Helsingborg och käka med Lucas! Men måste dock fixa mig först.. Ni får ha det bra så länge! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards