Alla inlägg den 13 april 2014

Av aleksandra - 13 april 2014 23:49

Mitt nya mål: var positiv, för negativitet kommer man ingen vart med!

Misslyckas du?
Händer någonting negativt i ditt liv?
Krossat hjärta?

En lösning!

Kommer det till den punkten där du fallit ner för den Klippan där du tror att ingenting kan få dig att klättra upp igen.. Så har du fel! Ifall du vill, så kan du! misslyckas du? Res dig upp, börja om på nytt, många misslyckas, man kan misslyckas mer än en gång men det betyder inte att man ska ge upp! Never give up, never ever.
Jag har rasat tusentals gånger..
* jag har förlorat vänner jag älskade mer än mig själv.
* jag har mått jätte dåligt hemma
* jag har fått mitt hjärta krossat 2 gånger
Jag har mått psykiskt dåligt i en viss period
Det kan komma perioder då jag mår jätte dåligt där jag bara vill ge upp, där jag känner att det inte finns hopp. Men det finns det! Att ta livet av sig? Skada sig? Vad tjänar det till? Även de värsta händelserna i ditt liv kan hitta en lösning oavsett om du inte tror på det!

Mitt nya motto : Jag KAN, Jag VILL, Jag SKA!

/a

Av aleksandra - 13 april 2014 02:39

En jävla dag asså! Har haft sån slava en tadition där jag kommer ifrån där man bjuder hem människor äter gott osv.. Gud morgonen började med promenad, sen stor städning, tills jag dog.. Hah sen joggning till affären, därefter fortsättning med städning sen fick man avsluta med en härlig dusch, men detta var bara början på kvällen sen har man diskat och torkat massa mög med lök o fisk och fyfan va äckligt men nu ska jag sova! Godnatt people! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards