Direktlänk till inlägg 26 april 2014

Fin dag..

Av aleksandra - 26 april 2014 10:57

Godmorgon!



Tänkte faktiskt inte alls på att jag kanske skulle skriva ett inlägg, klockan blev 01:00 och jag somnade så jag hann inte med det precis. Men gårdagen i alla fall kvällen/natten blev hyfsad med gott sällskap! 

Dagen började med 2 timmars lektion vilket inte alls är nödvändigt, men nu tycker våra lärare det av någon konstig anledning, därefter väntade jag från klockan 11 till halv4 i stan helt själv, hade faktiskt ingen anning om vad jag skulle göra, haha. Men jag träffade faktiskt först Agnesa som var med mig till klockan 1, därefter träffade jag Minela som även satt och snacka lite allmänt till halv2, sen hade jag absolut ingenting att göra så det blev lite rundor på stan. Till slut kom nikola, tog det bara allmänt lugnt i väntan på madde som slutade 6. Därefter drog vi till mezo, där vi åt middag, hade det väldigt trevligt med mycket snack om så mycket, där var vi till halv10 ja, tiden gick otroligt snabbt. Bussen kom kvart i 10 ungefär, och jag och madde gick till klassfesten vilket faktiskt slutade med att vi hade väldigt rolig, trots att vi var så få, så mycket snack om minnen vi haft i mellanstadiet och högstadiet. Klockan blev halv1 och då drog vi, somna nog direkt, helt slut, var ju uppe sen 7 på morgonen, men otrolig dag ändå!


Såhär är vi vakna 10:00 och nu ska jag ut på promenad med min älskade bästavän, därefter blir det lilla marknaden hah gud så längesedan, jaja vi hörs senare idag eller imorgon? /a

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aleksandra - 8 februari 2018 21:16


Hej,   Mycket har hänt sedan jag sist skrev, jag skaffade denna bloggen för några år sedan för att helt enkelt skriva av mig när jag kände att skriva av mig lite, jag hade ju faktiskt glömt helt och hållet att jag hade den här lilla bloggen. Sist...

Av aleksandra - 13 januari 2017 10:13


Hej. Jag mår inte alltid så jätte bra, speciellt när det är så mycket som händer runt omkring en så man inte hänger med. Jag är en människa som inte kan göra en o samma sak för länge, jag blir uttråkad helt enkelt. Nu pratar vi till exempel om mit...

Av aleksandra - 8 november 2016 12:09

Hej kära läsare. Att jag tog modet och åkte på denna resan, flygrädd klarade jag av mellanlandning och ett flyg på 12 timmar med grov förkylning,lock för öronen o magkatärr, landa vi till sist i varma Los angeles. Det tog oss tre timmar att komma...

Av aleksandra - 13 september 2016 05:19


Hej! Skriver från California, Santa Barbara! Klockan är kvart över 8 på kvällen här. Har vart här i en vecka nu. Känns helt okej, men jag saknar Sverige och jag trodde aldrig jag skulle säga det men japp det gör jag.. Man tar det för givet.. Har...

Av aleksandra - 25 augusti 2016 07:04


Godmorgon! Det är något med denna dagen som får mig att lysa upp, nej det är inte lönen för det fick jag ingen idag. Juste, jag åker om 9,5 dagar till USA och lämnar er ett tag. Helt sjukt att dagarna gått så fort och nu står jag snart här och f...

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards