Alla inlägg den 16 september 2014

-

Av aleksandra - 16 september 2014 10:14

Godmorgon, eller snarare god förmiddag, denna tjejen har varit uppe sen kvart i 7, är inskriven på ungdoms centrum i höganäs, vilket innebär att jag ska vara här från 8-12 varje dag förutom då helgen, har varit här i 2 dagar och jag vill redan döda någon och kommer vara här tills jag får jobb så ja jag ska typ göra mitt bästa, för här tror jag inte jag klarar av att vara, vissa har varit här i flera år, känns som fängelse seriöst.. men som tur så är man bara här till 12, så men ändå 4 timmar varje dag är ju inte så mycket men väldigt frustrerande att vakna så tidigt varje dag, seriöst.. ialla fall.. campingen skitkul säger jag bara, visst det regnade, och man svettades, sovplatserna var inte de bästa, men vi hade det bra ändå och jag är super nöjd, tack för det killar, känner så här att ha killkompisar är så mycket bättre än att ha tjejkompisar på ett sätt o vis. Så i helgen blir det packning igen och tillbaka till vår plats igen, ser framemot det, faktiskt min höjdpunkt  denna veckan, imorgon tar jag det lugnt, torsdag kommer syrran o fixar middag, fredag blir det lite föreläsningar på arbetsförmedlingen i helsingborg, därefter lite fika med syrran och hennes söta barn. Därefter ska jag träffa patte o spendera lite tid med honom, förhoppningsvis går denna veckan fort, dessutom kommer mina päron hem på lördag, vilket jag vte ser framemot om jag ska vara ärlig. Men jag är tyvärr inte hem hehe. Idag ska det tvättas och städas och handlas också. Sen ska jag fan sova, hah liiite bara, får ju inte sova bort hela dagen, ska ju upp 7 imorgon ifen yeeey..  nu måste jag fortsäatta söka jobb, faktiskt redan sökt 7 jobb. Inte lätt faktiskt! 1h 30 minuter kvar, komigen nu..

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards