Alla inlägg den 2 september 2014

Av aleksandra - 2 september 2014 16:00

TJENA! 


Idag vaknade jag totalt på fel sida, då jag inte sovit ett dugg då jag inte kan andas genom näsan eftersom något då är fel med min näsa, vilket är riktigt störigt, men.. sen så pratade jag med en person, och innan dess trodde jag att den här dagen skulle bli som alla andra inte göra ett piss, men nej! jag har faktiskt gjort en del idag, tvättat all tvätt så nu finns det inge mer tvätt så jävla skönt, varit på bibloteket, skrivit ut cv/personligt brev, lämnat och lånat nya böcker, varit på min gammla gammla skola och delat ut ett CV, suttit i det fina vädret och läst en väldigt inspirerande bok som handlar om samhällets syn på våldtäkt, väldigt chockerande faktiskt.. vilka åsikter människor har om sexuella övergrepp, vissa borde själv uppleva det så de inser saker och ting. MENMEN. Måste även tömma min garderob då jag har så mycket som jag inte ens använder och ett tips till er där ute som kastar kläder ni inte behöver längre, kasta inte dem, det finns så många som inte har några kläder alls, tänk på det, därför skänker jag mina kläder till behövande, god gärning faktiskt. 

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och därefter handla mat och kanske till och med laga någon god middag då min kära mor och far är bortresta och jag och brosan är själva. Nu ska jag fortsätta med resten som måste fixas hemma. puss /a



Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards