Alla inlägg den 6 september 2014

Av aleksandra - 6 september 2014 14:42

Tjena!


gårdagen spenderades med patte och niko där jag först var med patte och därefter kom niko så kolla vi då på filmen lucy på bio, vilket jag inte förstod ett piss av så det var ju trevligt, därefter tog vi det lugnt snacka osv, och mina humörsvängningar var inte de bästa heller.. så jag sov hos niko i natt då min bror skulle ha huset, så det var trevligt, klockan blev 3 och då decka jag, nu övningkör han och jag sitter själv på hans rum känns fett wierd om jag ska vara ärlig, har gått en timme och en kvart nu och nu börjar jag bli lite uttråkad så jag hoppas han kommer snart, vi ska träffa patte en stund också sen ska jag faktiskt dra mig hemåt eller ja, min syster kommer och hämtar mig mot kvällen någon gång så ska hon o min söta systerdotter sova hos oss, myspys. Så har jag sånna goda och kalla äpplen hemma haha har suttit och tänkt på de sen igår kväll.. ajja nu ska jag dra för nu kommer niko, puss! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards