Alla inlägg den 11 mars 2013

Av aleksandra - 11 mars 2013 21:37

Hej! Det finns så många gånger jag började skriva idag men avslutade aldrig, så det blev inget, dagen har varit jobbig och dryg! Vart man än går så känner man stress, det finns ett ställa där jag känner ro, gymmet alla pass man blir så trött och helt plötsligt är det, det ända du tänker på trötthet och hunger! Skulle tränat idag men det blev inte av.. Imorgon är det min sista dag på aktiverium, vilket är väldigt synd eftersom jag trivdes riktigt bra! Men ska börja gymma där igen när jag får mina pengar, tills dess får jag nöja mig med Höganäs lilla gym! Ska försöka njuta av min sömn innan jag ska upp klockan 6 igen, every morning..


Det brukar aldrig hända något på vår skola men när det väl gör det så är det något som går sönder, ja det var inte riktigt meningen, det men dörren.. Har faktiskt en bra förklaring men det behöver jag inte ta upp hursomhelst ni ser dörren är sönder thats it.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards