Alla inlägg under mars 2013

Av aleksandra - 6 mars 2013 06:45

Godmorgon! Igår somna jag lika snabbt som jag la mig i sängen, hur trött som helst, min kropp gör ont men det spelar ingen roll för det blir träning idag igen, som tur slutar jag tidigt idag! Men måste fixa ett par saker innan så jag får pendla lite fram och tillbaka..-,-
Ska ta & käka sen är det dags att bege sig till bussen, puss! /a

Av aleksandra - 5 mars 2013 18:26

Hej! Skulle skrivit innan idag men så blev det tydligen inte, skolan gick som den gick. Till lunch blev det kycklingsallad, och nu har jag tränat härlig känsla faktiskt fast det känns att jag inte har några ben och jag är dödshungrig kan men man får tåla det! Är hos mamma nu och fick äntligen äta min banan. Ska slappna av ett tag nu innan det är dags att gå i uppförsbacke igen.. Puss så länge! /a

Av aleksandra - 5 mars 2013 06:51

Godmorgon.. Im tired as shit!
Ögonen gör ont så trött jag är ännu en dag till halv4 måste bara älska livet! -,- problemet är att det är den drygaste dagen.. Hehe yeey!
Det blir träning efter skolan 1timme och en halv? Sen massa läxor som måste göras! Puss! /a

Av aleksandra - 4 mars 2013 20:02

Hej! Mår mycket bättre än vad jag gjorde idag, morgonen börja ju inte så värst bra, fick magkramper hela tiden så från 8-11 hade jag fett ont i magen och så fick jag lite mat i mig i alla fall så det blev bättre, resten av dagen gick väll helt okej, har gymmat med min fina älskling, härlig känsla kan jag sä! Trött som fan, och snacka om träningsvärk imorgon! Ska fortsätta med lite avkoppling på bussen innan jag ska av, puss! /a

Av aleksandra - 4 mars 2013 07:19

Värsta morgonen någonsin.. Jag vakna 10 i 6 och skulle på toa så tänkte jag, sover 10 minuter till tills larmet ringer jag gör det men.. När larmet går stänger jag av det och jag vaknar 20 i 7 istället.. Så ingen frukost inget smink ingenting det blev på med kläderna borsta tänderna och som tur körde mamma mig ti bussen, PÅ henne ÄNDA sovmorgon så tack för det, det uppskattas! Kan säga att jag är fett trött..
Vi hör av mig senare! /puss

Av aleksandra - 3 mars 2013 21:13

Hej! Jag vet jag är usel har inte skrivt. Men har inte kunnat berätta det eftersom att igår hade vi överrasknings "fest" till Jonte som blev glad så vi lyckades det blev tacos, och kladdkaka kvällen/natten fortsatte med go dricka och ölspel, tack för den kvällen/natten något liknande måste göras om! Och då börjar samma skit i 5 dagar igen då.. Träning imorgon och resten av veckan tills mitt VIP- kort går ut på activerium, så börjar jag på ett annat gym i närheten. Känner att jag måste bli mer hälsosam och atletisk i mitt liv! Aja ska njuta av sista timmen av min ledighet innan jag drar till sängs! Puss /a





Förlåt för denna bilden bebis, men bjuder på denna och ser fett fet ut på denna bilden..

Av aleksandra - 1 mars 2013 17:20

Hej! Dagen var rätt dryg trots allt, chillat med älskling och nu kollar jag på hans träning jag är världens gulligaste, jag vet! Hah bra en timme nudå.. Är skit hungrig, buhu jaja bara att stå ut! Puss så länge! /a

Av aleksandra - 1 mars 2013 08:06

Hej! Kan inte säga godmorgon tyvärr.. Eftersom att det inte är det. Vakna 40 minuter senare än vad jag skulle gjort.. Så stressa och hann tyvärr inte äta så mår piss nu, vill verkligen inte veta dagens planering eftersom den låter inte så värst rolig, snarare dryg..
Vi hörs sen! /puss

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards