Alla inlägg under mars 2013

Av aleksandra - 9 mars 2013 20:56

Hahahahaha hej! Gårdagen blev inte som planerat, först glömde vi trycka stop på bussstationen vi skulle av på sen hitta vi inte till själva "grillplatsen" så vi gick och gick och gick.. Då var jag i alla fall varm, slutade med att jag frös ihjäl så det blev inte lika kul längre..:( men fick va med mina pips, mysigt.
Denna dagen har bara varit allmänt seg och den ska fortsatta så puss! /a

Av aleksandra - 8 mars 2013 14:28

Hej! Äntligen hemma! Har haft ett pass - body balans vilket jag inte visste vad det var, och jag hade sån träningsvärk sen igår sen fick jag reda på att det var balans och strechning haha kul, ont men skönt. Är hemma nu käkar "för fullt" ikväll blir det grillning med people, ha det så länge! Puss;*



Min lunch!

Av aleksandra - 8 mars 2013 14:28

Hej! Äntligen hemma! Har haft ett pass - body balans vilket jag inte visste vad det var, och jag hade sån träningsvärk sen igår sen fick jag reda på att det var balans och strechning haha kul, ont men skönt. Är hemma nu käkar "för fullt" ikväll blir det grillning med people, ha det så länge! Puss;*



Min lunch!

Av aleksandra - 8 mars 2013 07:23

Godmorgon! Är trött som satan, hade kunnat sova några timmar till hade inte skadat, vet i fan vad vi ska göra i skola idag ens? Vill bara få det överstökat! Sen blir det gym- hem- sen ska jag träffa min kära stjärna, ;*


Blev en kopp kaffe och müsli till frukost.

Av aleksandra - 7 mars 2013 22:31

Hej! Har haft två pass och gymmat där emellan underbar känsla, nu är jag trött och helt slut! Dags att sova och få energi till imorgon, det är fan fredag! Tiden har gått så sakta men ändå fort! Haft en amazing vecka kunde inte blivit bättre, puss & godnatt!


Bjuder på denna "fina bilden" hihi puss/a

Av aleksandra - 7 mars 2013 12:07

Hej! Pallade inte skriva imorse men jag kan säga att igår när jag la mig var jag riktigt trött och när jag nu hade min sovmorgon vakna jag vid 7 och kunde inte sova riktigt dålig sömn..
Men nu har jag 2 lektioner kvar sen gym kan inte bli bättre, har precis käkat och snart är det dags för volleyboll kul.. Hör av mig ikväll! /a

Av aleksandra - 6 mars 2013 21:19

Testa på något annat gym i dag aktiverium city det är väll helt okej men föredrar ändå berga aktiverium, skön men jobbig träning idag! Eftersom jag trivs så pass bra på aktiverium har jag bestämt att börja gymma där efter mitt vip - kort tar slut men eftersom kostnaden är väldigt hög ska jag börja spara pengar och gymma i min lilla hemmastad så länge! Mitt liv har blivit jobbigare men samtidigt så mycket bättre! Jag vill faktiskt tacka min pojkvän som stöttar mig igenom detta och hjälper mig, tack hjärtat! Ska ta och göra mig ordning för sängs och vet ni vad jag har sovmorgon imorgon hehe yeey! Puss & godnatt! /a

Av aleksandra - 6 mars 2013 13:38

hej! sitter & gör ingenting, men ska snart kolla/lyssna på lite om ränta, a-kassa och sånt shit, ja alltså ekonomi eftersom vi har något slag av project inom ekonomi. Vill bara sluta nu, och få gjort de sakerna jag ska, gymma, åka hem käka och sova, fy vad skönt! ajja ska ta och chilla lite innan det är dags att kolla/lyssna på det dära. puss! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards