Alla inlägg den 12 juli 2015

Av aleksandra - 12 juli 2015 13:58

Hej!

Kan säga att fredagen började drygt, men på eftermiddagen träffa jag Teo o tog en promenad o bara snacka så vi bestämde att ses på knutan sen på kvällen då jag skulle ta båten 0200 planer ändras kan jag säga!
Så 22:00 var jag på knutan där Teo vänta på mig i en bar blev bjuden på 2 drinkar, öl o shot och provsmaker bland annat och ja aleksandra skulle inte druckit och jag sa att jag inte hade pengar men så istället bjuder alla på mig asså.. Hah, jaja blev full och fick skit ont i magen.. MEN..! Käka mat och glass o promenerade på något sätt efteråt så jag nyktra till faktiskt hah, och Teo världens bästa, var med mig hela kvällen där vi festa, vi drack, åt, promenera o hade deep talks så kvällen blev bra ändå, och ja sen tog ja båten till niko, 0400 var vi i säng och jag sov till 12 asså helt sjukt, har inte sovit så länge på ett tag, men vakna därför 2 gånger däremellan vi käka sen frukost, snacka skit o gjorde träningsövningar och imorgon börjar jag gymma officiellt (y) och så käka vi god buffé o därefter tog jag båten där jag mötte på ett par killar som druckit o sjöng väldigt fint hahah :,) men schyssta var de trots allt! Sen när jag kom hem decka jag direkt! Och nu sitter jag på bussen o ska fika med bebis! Ni får ha de! Hej! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards