Alla inlägg den 16 juli 2015

Av aleksandra - 16 juli 2015 14:28

Tjena!

Har fan inte skrivit på ett tag, fullt ös hela veckan, eller inte.. Måndag startade halv7 på morgonen där jag begav mig till gymmet, träffa ett par trevliga pensionärer xD därefter kom syrran på besök mysigt var det! Vi skulle även plockat jordgubbar i ös regnet men det blev inte av! Det var nog måndagen det ja! Mys mys! Tisdag körde jag in till Helsingborg gjorde lite ärenden i stan, käka frukost o tog bussen till beb där vi bara promenera o snacka, sen blev det hem och träffa Yvonne och Alex, mysigt värre hah, och igår? Gymma från 06:00 - 07:00 helt själv på gymmet.. Skönt! Sen Körde jag in till Helsingborg, promenix i parken med mosters ängel och därefter go frukost! Som jag var hungrig! Kvällen avslutades med skitsnack med en go vän! Men påväg hem trodde jag seriöst jag skulle falla ihop.. Magen krampa så in i helvete.. Skit asså, på något sätt kom jag ändå hem, var så nära på att lägga mig på marken asså.. SÅ ont hade jag. Idag vakna jag faktiskt halv10 hjälpte mamma med lite ärenden, åkt inlines en bra bit, fika m Alex och snackaskit hah sen begav jag mig hem, har käkat lite nu var ändå hungrig, så sitter o pluggar nu till körkortet, måste fan ta tag i det och ska snart ut o ta en promenix och njuta av solen, måste passa på! Ni får ha de så länge! ;)


Btw. Som Ni ser har jag ändå inte gjort så mycket, men skrev på anställningspapper i måndags, back to work! 3 augusti kör vi!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards