Alla inlägg den 10 juli 2015

Av aleksandra - 10 juli 2015 10:50

Hej!

Igår hade jag tid hos frissan, halv3 jag gick därifrån klockan 6! Fattar ni? I början snacka man o sånt men sen blev man fan jätte trött, hallå och enligt frisören har jag inte normalt hår hahah :,) nä men jag har oehört tjockt hår så det tar mycket längre tid men helt seriöst 3,5 timme shit.. Men blev nöjd (y) Efter det var jag svin hungrig o som tur bor syrran nära så snyltade lite mat från henne, umgicks lite med mosters ängel på köpet och därefter blev det bara mys kväll.

Idag vaknar jag vid 9 och en halvtimme ringer min föredetta chef o säger att hon vill ha mig i ett halvår som ett vikariat och det är ju inte så illa eller? ;) så på måndag ska jag dra o skriva på nytt anställningsintyg, är rätt glad jag! Och kanske får förlängning efteråt om jag är duktig nog! Så ja jag vaknade trött och med leende på läpparna! Har varit i affären med inlines och kan säga att det är sån motvind att jag nästan gick med dem helt seriöst hah! Idag ska jag ta det lugnt, plugga lite osånt, skriva in mig på gymmet och klockan 0100 tar jag båten till Danmark, jag ska inte ens festa haha ska bara åka dit till Nikola, och imorgon blire buffé! Mums! Ha de hej!

New in! ?

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards