Alla inlägg den 22 juli 2015

Av aleksandra - 22 juli 2015 15:12

hej!

Så kom hem till Patryk, åt frukost med patryk o Patrik hah ironiskt xD mysigt, därefter satt vi o prata o prata o prata lite till och det slutade tyvärr att jag lämnade honom i tårar.. Idag tog vi tid o snackade ut oss inprincip allt vi kände och tog ett vuxet beslut, att vi tyvärr växt isär varandra.. Klart älskar jag honom fortfarande och han kommer alltid vara en del av mitt liv, men nu är det slut föralltid. Så börjar ett nytt kapitel, men vi skiljdes åt, på ett moget o vuxet sätt, och det är jag glad över men tårar kom ändå.. Nästan 6år ihopa är inte så lätt o släppa.. Nu är jag på väg hem.. Och ska ut med en vän på promenad o låta tankarna flöda lite.. Ha de så bra! /a

Av aleksandra - 22 juli 2015 09:28

Tjena!

Kommer inte ihåg vilken dag jag skrev om trots att det står måndag? Ajja vakna halv6 har tränat, duschat fixat mig, vilket tar evigheter när det gäller mitt hår! Därefter åkte jag till Lidl handla frukost bullar o sen körde jag in till Helsingborg! Nu ska jag snart ta en kopp kaffe med beb o patte, därefter njuta av en god frukost (y) sedan ska jag iväg på ärende och förhoppningsvis ifall vädret vänder för det är helt fuckt up, ska jag åka inlines! Sen får vi se vad dagen erbjuder!
Gårdagen spenderades med Teo och ivi, först fika vi sen promenera vi o snacka skit sen lekte vi på lekplatsen hahah och fick Goa skratt! Sen blev det tyvärr hem! Men roligt var det! Ni får ha de så bra, nu ska jag ta kaffet! Hej! /a

Btw. Morgonen började bra och träningen gick kanon så jag var glad men sen när jag skulle köra då förstördes min morgon faktiskt så nu är jag bara sur.. Ville bara ni skulle veta det phahah!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards