Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av aleksandra - 14 augusti 2012 09:00

hej mina kära läsare! jag är tillbaka! jag är såå glad och vara tillbaka åhh vad jag har saknat min bästavän och min älskling, och nu har jag allt jag behöver precis vid mig, är glad att de finns i mitt liv, vet inte vad jag hade gjort utan de två, mina underbara änglar  


Jag kom hem i söndags resan gick rätt snabbt, vi åkte lördag morgon och kom hem vid 5-6 tiden på kvällen då asså, där jag först fick träffa min älskade maddis! ååhhh tårarna rann, jag lyfte upp henne och krama henne och det kändes som om jag aldrig ville släppa henne, mitt hjärta ska aldrig resa ifrån dig igen, mitt allt är du  

Sen träffa jag min andra älskling och även maddis kille, och vad det kändes skönt, känns som evigheter jag bara kände saknaden mellan oss, och gnistrandet i mina ögon när jag såg honom, fy vad ja älskar dig min underbara pojkvän!

Fast jag var trött som döden, spenderade jag ändå min tid med de älskade och saknade! Vi stack till Pizzerian, käkade jonte bjöd, (han hade rikskuponger...) men gulligt av honom att bjuda oss ändå. Efter det tog vi alla en promenad, super mysigt, slutade med att vi satt i kaptenensträdgård på en sån gungstol, och snackade om allt möjligt fick höra alla händelser som hänt medans jag varit borta, intressanta men även sorliga..

Efter att ha suttit där ett tag, kom jag på att madde kunde sova hos mig, för det kändes som om vi fortfarande inte snackat igenom allt sen jag kom. Hon sov hos mig snackade i typ 2-3 timmar jag visade det jag skrivit till henne, och mina videoklipp när jag inte haft något liv.(Är helt seriös:|) Sen berätta hon allt hon varit med om läste upp sin dagbok som hon skrev bara för mig,asså inte undra på att jag älskar henne så mycket som jag gör, hon är fan bäst!


Måndag : Vaknade av min tönt till bror,madde vakna inte.. jag peta på henne TVÅ gånger med mitt finger och hon får ett jävla ryck och vaknar, jag hade inte vaknat hahaha.. i alla fall vi käka frukost kollade tv, sen märkte vi att klockan blivit för mkt, vi skulle träffa grabbarna om bara två timmar, hon stack vid 4 , jag ducha åt ngt snabbt, därefter stack jag och mötte henne, och vi gick tillsammans till hennes mammas lägenhet, sen kom grabbarna och vi hade lite händelsrika händelser osv osv. behövs ej ta upp. I alla fall slutade med att vi stack och käka och spela kort, och kolla tv och myste! Är vaken nu, HELT SJUKT! jag vet.. jag vakna vid 7, har hunnit göra rätt mkt faktiskt. Medans alla sover sitter jag här med en kopp kaffe i famnen och skriver.

Tror det är dags att sluta skriva nu.. Vad som hittas på idag vet jag ej, ni får ha det bra! puss.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards