Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av aleksandra - 16 augusti 2012 11:14

Hej! känns som om jag inte sovit ett dugg, somna med mobilen i famnen igen och vaknade att den var under min säng? wierd.  En anledning att jag hatar min dator såå mycket just nu är för att jag PRECIS skrev ett perfekt inlägg men så ska alla sidorna helt plötsligt stängas ner, tack så mycket! ialla fall gårdagen spenderades med min älskling då det blev massa mys och han tog hand om mig när jag mådde dåligt! och bjöd mig på (kladdkaka,godis, choklad osv. osv..) japp, har mens, där är hela förklarningen! känner mig fet idag.. men mådde skit dåligt efter jag ätit allt det dära asså! Men sen så köpte älskling nudlar som jag ville ha och han laga de också åt mig, gulligt! älskar dig mitt hjärta, hade en supermysig dag!   

Idag spenderas dagen med maddis min älskade bästavän, saknat dig fast det bara gått en dag, nu tror du jag är en stalker eller något eller hur? hahaha. Men vi hittar på något, det gör vi alltid. ;)

Nu ska jag ta och käka snart, är oehört trött, puhh. är ensam hemma så tar det lungt, ska brygga en kopp kaffe nu, ni får ha det så bra! puss! /a


 

jag är ful vet, men varför bry sig vad andra tycker? hihi. puss!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards