Alla inlägg den 15 januari 2015

Av aleksandra - 15 januari 2015 21:29

Hej.


Har ni någonsin bara velat kunna strecka ut er hand och plocka bort just de där personerna du inte vill ha i ditt liv, jag har i alla fall. Livet jag levt och den vägen jag har gått har inte många upplevt, alla har sina hemligheter, en person kan se ut att må perfekt, men denna personen kan också vara helt slut och krossad inom sig, ingen vet, därför ska man aldrig dömma någon på hur de ser ut eller beteer sig, jag däremot kan vara sån att jag har lätt för att dömma och det är fel, inte min uppgift heller. Inte någons. Jag väntar bara på den dagen då jag verkligen kan känna mig fri, men ska jag sitta och vänta kommer jag ingenstanns, därför måste man kämpa sig upp och det är det jag gör nu.

i will give back, but in a  better way, i will prove that i can do the things i want and i will be happy forever, with out you in my life.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards