Alla inlägg den 7 januari 2015

Av aleksandra - 7 januari 2015 14:28

Hej!

Idag firar jag jul eftersom jag är ortodox så firar vi jul idag eftersom ortodoxer utgår utifrån det gamla testamentet så idag fick jag ledigt från jobb så idag har jag bara umgåtts med mina nära och kära och njutit av god mat! Känns faktiskt skönt att mitt liv börjar komma igång nu också, har jobb intervju den 15:de så får se hur det går annars fortsätter jag med mitt jobb som jag jobbar med nu fram till april förhoppningsvis, därefter har jag sökt in till skola men kommer jag inte in pluggar jag upp betygen samtidigt som jag reser, dessutom sparar jag nu till körkort och summan är snart uppfyllen! Det är fan dags för mig att få körkort! för övrigt börjar min diet åter igen på lördag och då kör vi träning och diet. Så livet flyter nu på, med underbart sällskap och underbara mål. Nu ska jag fortsätta njuta av den här fina dagen! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards