Alla inlägg under januari 2013

Av aleksandra - 28 januari 2013 16:00

@buss, sitter på bussen äntligen på väg hem, underbar känsla kan ja sä! Hur kan en skoldag trötta ut en så mycket? Skoldagen om jag ska vara helt ärlig, har gått så trögt att det inte är sant, dessutom gick inte debatten som jag tänkt mig idag, den gick uselt! Men jag fick ett C på apl-frågorna stolt tjej! Och fick även sluta tidigare, tack janeman! Ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll! Puss/a

Bjuder på denna! ;)

Av aleksandra - 28 januari 2013 06:55

Måndag.. Thats all im sayin.
Godmorgon! , kunde inte somna igår på ett tag och nu är jag ganska trött, jag orkar verkligen inte gå till busstationen i den här kylan..
Idag ska vi argumentera , i skolan kommer bli riktigt roligt! Ha.. -,- jaja ska ta och borsta tänderna och kila iväg mot bussen, hör sen! Puss /a

Av aleksandra - 27 januari 2013 12:02

Godmorgon! Precis käkat frukost, müsli med en fralla, tänkte jag kunde gotta mig själv någon gång i alla fall ;) vet inte riktigt hur dagen kommer se ut men en sak vet jag! Måste plugga.. Yey.. ajja vi hörs senare! Puss /a

Av aleksandra - 26 januari 2013 22:30

Träffa syrran hade en pratstund allmänt mysigt, träffade senare älskling och fikade, åkte hem till honom där hans lillasyster fyllde år, så fira henne, käka osv.. Sen var det bara mys resten av kvällen, jo! Det blev Kalles chokladfabrik, gulligt.? Men det var mysigt, tack för idag bebis! Puss! /a

Love you!?

Av aleksandra - 26 januari 2013 13:42

@bussen, planeringar går aldrig som planerat.. Så ska träffa min syster istället, ska bli mysigt, bara ha en mysig pratstund, ha det bra! Vi hörs senare! /a

Av aleksandra - 26 januari 2013 10:17

Godmorgon! Vaknade tidigare än vad jag hade tänkt mig -,- så är rätt trött, och så har jag ont i magen.. Kan inte bli bättre.. hmm.. Ialla fall har invigit min morgon med en skål med havregrynsgröt, helt okej det med faktiskt! Ska ta och gå upp till mitt rum, sätta på en film. Hör av mig sen! /a

Av aleksandra - 26 januari 2013 10:17

Godmorgon! Vaknade tidigare än vad jag hade tänkt mig -,- så är rätt trött, och så har jag ont i magen.. Kan inte bli bättre.. hmm.. Ialla fall har invigit min morgon med en skål med havregrynsgröt, helt okej det med faktiskt! Ska ta och gå upp till mitt rum, sätta på en film. Hör av mig sen! /a

...

Av aleksandra - 25 januari 2013 23:43

Magen värker och värker vet inte vart jag ska ta vägen riktigt, tagit 2 panodil nu så får se om det blir bättre.. Ska ju till min älskling imorgon vilket betyder att jag måste må bra! Aja har krupit ner i sängen och bäddat ner mig nu säger jag godnatt! /a

Så känner jag just nu!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards