Alla inlägg den 9 maj 2014

Av aleksandra - 9 maj 2014 23:57

TJENA!

 

 

Efter att ha väntat i sammanlagt 3 timmar som kändes som evigheter.. satt helt själv på skolan, inte en ända jäkel alla springer fan ut från skola när det är fredag haha, bästa som finns!

Ialla fall kan säga att min fredag spenderades på ett bra sätt, men hungern är någonting som inte är så bra. Måste börja ett matschemma typ.. haha när man ska äta osv.. Så har bara tagit det allmänt lugnt tiden har gått så himla fort, och trött är jag, vill bara lägga mig i min underbara säng, så skööönt.. haha soon! imorgon då jäävlar.. haha skojjar.. eller? ;) godnatt! /a

Av aleksandra - 9 maj 2014 12:33

Tjena!



Ännu en gång ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering, ibland är man bara så trött att man helt enkelt inte orkar skriva. Det muntliga provet i naturkunskap gick hyfsat bra och fick godkänt, det var det sista i naturkunskap så har jag ingen NO mer, känns hur skönt som helst. Nu är det bara hela nästa vecka som är fullproppat med massa redovisningar och prov, vill inte ens tänka tanken! Men idag ska det tas lugnt och plugga, jag vet en fredag, sometimes you just have to. Men imorgon däremot, ska det festas, cant wait! känner att man äntligen har en helg man kan släppa loss. Nu väntar jag bara på min lilla vän till 2 bara o stå ut! /A




Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards