Alla inlägg under maj 2014

Av aleksandra - 23 maj 2014 08:53

Godmorgon!


Ännu en strålande dag! känner mig rätt populär, många som vill träffa mig liksom, hehe.. vet inte om jag ska sova hos syrran nu när jag ändå blivit erbjuden, jag hatar sånna beslut! ajja söndag kommer spenderas i bilen med en roadtrip i bilen med mamma mot @norge, haha faaaan va kul.. i alla fall morgonen invigs med en kopp kaffe ska tare liite lugnt och väntar på att min kära bror ska komma hem med mitt busskort, halv2 är jag hos syrran där vi ska gå till underbara arbetsförmedligen haha, hoppas på det bästa nu asså.. blir säkert promenad osv, vet inte måste prioritera lite människor idag.. uch va jobbigt..

Av aleksandra - 22 maj 2014 21:39

Godkväll läsare!


Passa på att åka in med mamma till stan idag, perfekt tidpunkt tills jag börja. Stack och köpte smothie med minela och bara tog det allmänt lugnt. Börja 12 med utvärdering gick hyfsat fort så var klara vid 1, träffa en kompis vid 1 där vi drog till parken och satt och chillade, sedan blev det en ansiktsbehandling och därefter spenderade jag resten av min dag med min syster, bror och systerdotter, blev en mysig promenad med fruktsallad som avslut, och ja nu sitter jag här hemma och skriver, ska till syrran imorgon, måste ta tag detta med jobb så hon ska hjälpa mig, schysst faktiskt. Vädret har ännu en gång överasskat oss, hoppas det fortsätter såhär nu fram till studenten, efter studenten bryr jag mig inte, men ska fan va vara fint på studenten! ja är ju ledig imorgon, inte för att skryta liksom ;) puss /a

Av aleksandra - 21 maj 2014 22:44

Tjenare!


Skrev aldrig igår, men jag var ju ledig igår, så jag åkte in till syrran trots allt, orkar verkligen inte vara hemma, speciellt i så fint väder! Därefter träffa jag niko ett tag och sen tillbaka till syrran. Denna dagen har faktiskt varit så himla onödig, men morgondagen haha, ska in för 1 timme där vi ska skriva utvärdering av ett par kurser och ja thats it liksom haha, paaalla, ajja det blir ansiktsbehandlingen därefter och lite annat som jag inte nämner här, ;) osså himla fint väder, svettigt.. haha inte lika positivt, speciellt när sminket rinner, fett jobbigt! Men detta vädret får en och bara längta till studenten ännu mer! Det är bara det att "Efter solsken kommer alltid regnet"... så hoppas på att vädret blir bra på studenten! Nu ska jag njuta liite till sen blir det sängen för mig med, puss på er. /A

Av aleksandra - 20 maj 2014 12:26

Hej! 


Sitter hemma och bara tar det allmänt lugnt, gud va skönt! Vaknade 20 i 11, och bara njutit sedan dess. Har inte kommit på vad jag ska göra än haha för jag har ingenting o göra.. kanske ska in till stan ändå? eller? vet inte, blir en tankeställare..orkar jag, orkar jag inte? äch får ta det lugnt nu så får vi se vad som händer, puss /a


Ska göra det lite mer klart för er, med andra ord så är jag ledig , som sagt.

TMB

Av aleksandra - 19 maj 2014 22:45

Hej..

Sent, jag vet. Är faktiskt ledig imorgon så det är ett plus. Hur kan det egentligen komma sig att en ynka mening kan förstöra ens dag? Precis när jag fått reda på att jag är klar med allt och nu kan jag äntligen slappna av, skriver våra lärare att vi ska skriva någon skriftlig utvärdering! Jag menar vad är det för system egentligen? Vad tänker dem med? Det är 4 dagar kvar tills vi inte får lämna in fler saker, så jävla bra tajming.. TMB, thats my Word! -.- nu kollas det harry Potter, men tyvärr börjar det smått lagga nu, yes jag är lite nördig av mig ibland (a) godnatt på er, /a

Av aleksandra - 19 maj 2014 11:23

Tjenare!


Dagen började faktiskt bra, fast det blev sent igår, la mig runt 12, men jag har ändå sovit i 8 timmar, men trots det är jag rätt trött faktiskt. Men har kompletterat ideologier & välfärd och det känns helt fantastiskt. Jag är klar med ALLT! nu inväntas bara balen och studenten och kan verkligen inte beskriva min lycka! Men tyvärr är skola inte över för aleksandra, tror jag ska gå på komvux ifall jag inte kommer in på mitt första val eftersom det är mitt mål och aleksandra ger inte upp så enkelt, men nu ska jag bara njuta nu, för jag är fan klar med allt! så jävla bra jag är! ha de! /a

Av aleksandra - 18 maj 2014 10:51

Godmorgon!


Morgonen är helt fantastisk! 


Mitt larm gick 10:00 trots att jag somna vid 3 känner jag mig oerhört pigg och så jäääkla glad! Känslan av att vakna helt själv hemma, känns så fantastisk! just därför att jag aldrig är hemma själv, så kan inte använda mig av mina högtalare för hela huset skakar haha.. men liksom att vara omgiven av musik ger mig sån oehört adrenalin i kroppen! Känns underbart nu då jag vet att jag bara har en muntlig komplettering kvar i skolan, sen är jag helt klar, med allt! Har ingenting kvar mer, jag är helt klar och liksom glädjen bara rusar genom kroppen, efter att ha haft en oehört stress, kan jag äntligen slappna av.. helt fantastiskt! Idag ska jag helt enkelt bara njuta av denna underbara dagen, visst vädret är inte så bra, men det är faktiskt inte kallt, det äär skönt! Snart ska det handlas mat, sen blir det en fin middag och myskväll med min fina vän, helgen har varit lugn men det är precis det jag behövt! Är bara så tacksam för allt jag har i mitt liv. Så som jag känner just nu borde alla känna! Nu ska jag fortsätta njuta av denna morgon/dag, puss/a  

Av aleksandra - 18 maj 2014 02:16

Hej..


Ja de flesta sover eller festar, jag är bara vaken och kan helt enkelt inte sova. Bestämmt mig att vara nykterist fram till balen, vissa kanske tycker : Är hon sjuk i huvudet? men vet ni vad jag anser inte alkohol som ett såå stort behov i mitt liv, yes det är gott och man mår bra, men jag klarar mig även utan. Gud asså det är 11 dagar kvar fram till balen, fy fan vilken underbar kväll vi kommer ha.. kan bara föreställa mig! Dessutom ser jag faktiskt fram emot att supa så in i helvete, haha just den kvällen, asså liksom vad kan man förvänta sig? jag är singel och vill ha så jäkla roligt! puss /A

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards