Alla inlägg den 11 juni 2014

Av aleksandra - 11 juni 2014 11:36

Tjena!

Det var super mys på väla med bestie, blev bara handlat en present till mamma skulle egentligen köpt jacka men det sket sig då jag inte hitta någon jag tyckte om, igår åkte jag in till stan med Mammi, lämna en bok som var försenad som också fick böter för, en av anledningarna jag inte tycker om att låna bok är att jag glömmer när ska lämnas och har ingen ork o lämna den heller.. Det blev fika och även en klänning som jag köpte! Sedan åkte jag till viken där jag träffa en kilkompis blev promenad, film o glass mysigt. Vid kvällen blev det liten roadtrip då en av mina polare precis fått körkort så blev det en runda runt Höganäs, domsten och Helsingborg. Väldigt mysigt! Somna vid 1 vakna 10 nu dör ja så trött jag är.. Idag vet jag ännu inte vad jag ska göra speciellt i detta hemska väder! Nu får ha det bra så länge! / a

PS. Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards