Alla inlägg den 7 juni 2014

Av aleksandra - 7 juni 2014 00:13

Sorry att jag inte skrivit men studenten har varit crazzzzy.. I onsdags var jag med en kompis, mysigt men så får aleksandra magkramp mitt i allt.. Somnar på bussen och vaknar helt död i viken.. Kvällen avslutades med lite förberedning inför morgondagen, torsdag vakna ja o kände fyfan asså jag tar fucking studenten idag.. Helt jävla sjukt.. Det blev champagne frukost hos Sandra med underbara klassen, vädret var på vår sida till en viss del, det blev fotografering vid kärnan, mat, sång och tal i skolan och betyg utdelning, sen sprang vi ut från skolan träffade päronen fick blommor o mög och sen begav vi oss vidare upp mot kärnan där vi också skulle springa ut, alla sprang ut innan planerat vid 3, gick runt den jävla hästen 5 gånger sen palla jag inte mer, lämnade bilden o allt, snacka med föräldrarna osv sen drog vi mot vårt flak o det fula är att det var så varmt och när vi står på flaket mitt från ingenstans börjar det spö regna, jag som hatar regn bara sket i vilket, fyfan vad vilt det va o aleksandra tappa sin röst totalt! Sick.. De blev god mat med familjen och därefter mot Madde, asså så kaos på kvällen vi va inne i stan vid kvart över 11, var redan påverkad sen innan börja shotta vid 12, 8-9 shotts på en gång jag dog där asså.. Va med Madde, Johanna o Carro, killarna va också där men jag stack iväg sen med min Klass fyfan vad crazy det blev, hade ingen anning om var ja var men det blev mest sirocco och tivoli, blev dans, shots osv, vakna med Massa namn på min kropp, hade tydligen hittat en penna o låtit alla skriva på mig.. Kaos, ja klockan 4 somnar nästan aleksandra med mat i famnen.. Men den jäkla promenaden fick mig att må bättre o bli mer pigg hade lätt kunnat festa vidare men alla stack hem 4.. Så ingen ide.. Sov hos en kompis o sömn blev det inte mycket av kunde inte sova..
Kom hem och hade frusit så in i helvete på den kalla bussen asså det blåste kall luft o jag sitter i en vit liten klänning.. Blev en varm dusch,mat och promenad.. Sen blev ja så trött.. Och ja sa till mig själv att jag inte skulle sova för då kommer ja vakna sen men bestämde mig ändå för att vila jag somnar 6 vaknar 11 bra jobbat där.. Så käkat mat o kladdkaka och känner mig jävligt fet men gott vare! I alla fall studenten kaos och crazzy shit happend, det bästa är att ja fira den med alla fantastiska möjliga människor! Tack!
Nu ska ja fan lägga mig o försöka somna ändå, godnatt! /a



Här e lite bilder pallar inte lägga ut alla kommer ta en evighet såfall! Här får ni se en del av min student!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards