Alla inlägg den 18 april 2015

Av aleksandra - 18 april 2015 10:34

Godmorgon! Vaknade en aning tidigare än nu men av magont klart så är det dags för den underbara veckan.. Just idag när jag dks ut, känns som att det kommer bli en riktig skitdag asså..-.-' ialla fall familjen sover, har käkat frukost o dks snart in i duschen, kommer definitivt behöva värktabletter denna dag! Dks ta det lungt innan jag börjar fixa mig, ha det bra så länge! /a


Bästaste!<3

Av aleksandra - 18 april 2015 00:26

Hallå!

Så igår kom vi tillbaka tidigt på morgonen hade sovit i ungefär 4 timmar och trött var man, trots det satte både jag och Nikola igång med att fixa min nya mobil nämligen iPhone 6plus och jag är absolut kär i den så underbar! Resan var perfekt hade varit lite roligt om man stannar hela veckan så man kunde gå ut på klubbar osså men jag är ändå nöjd! Resen bestod av god mat, gott sällskap och massa roliga aktiviter, testade även på lite drinkar en sak är säker om ni inte gillar att dricka tomatsås med tobasco så beställ inte drinken "bloody Mary" stort misstag, uch vad hemsk.. Ialla fall så jag var tillbaka på jobbet idag igen kännts som måndag faktiskt.. Men tar jsg helg nudå och har bara myst ner mig hör hemma o kollat film, har verkligen inte haft energi till något annat, imorgon träffar jag bebi och bästavän, puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards