Alla inlägg den 21 april 2015

Av aleksandra - 21 april 2015 18:47

Tjena!

Så dagen gick förvånansvärt bra! Det är något med dessa dagar som bara gör mig glad, så enkelt! Så hoppas veckan fortsätter lika bra som dessa två dagar, och att detta fina vädret håller i sig, helt seriöst! :| orkar inte med att när man väl är ledig ja då ska det regna o ha sig, sluta upp med det där asså! Så körning gick väll si sådär igår med mamma med, men hon har fått en större uppfattning nu om det hela så det är bra och så börjar jag köra med henne! Så nu ska jag ta o plugga lite mer om ?mindre samhälle och ?mindre landsväg, och dessutom så fick jag nyss godkänt efter 5 prov hah så det var väll något hah..! Så ska nog käka något först nu kilar jag ha de! /a

Family selfie MWHAA <3

Av aleksandra - 21 april 2015 08:14

Godmorgon tisdag!

Bebi väckte mig en halvtimme innan beräknat att mitt larm skulle gå med sitt gulliga sms, men jag går med på det får mer tid av att göra saker dessutom så kan jag i o för sig cykla lite tidigare. Jobbet väntar och idag blir det mycket! När alla barnen är här men måndagen började lungt som en bra start! Idag blir det jobb och ännu en gång massor mer plugg! Nu ska jag chilla ett tag till sen är det dags o cykla! Ha en underbar dag så kör vi järnet på jobbet! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards