Alla inlägg den 2 april 2015

Av aleksandra - 2 april 2015 22:16

Hej!

Då fyllde jag äntligen 20! Morgonen började med kramar från mamma, frukostbullar och ett fint välkomnande av personalen, med kramar och fint skrivet på tavlan hah! När det var dags att äta frukt med barnen märkte jag att flaggan var upphissad för min skull! Trodde inte det skulle vara något märkvärdigt liksom, så vi fortsätter äta frukt sen hör jag något är det telefonen? Nej det är marakas och trummor som alla barnen på förskolan kommer in med och börjar sjunga för mig! Med två jätte ballonger och en resväska fullt med ironiska och roliga grejer i! Där står de o läser en text de har skrivit till mig och på det även en fin present med ett silver halsband! Och därefter omfamnas jag av kramar av alla barnen o med fina teckningar! Så underbar morgon! Dagen fortsätter och ja bjöd på lite tårta därefter slutar jag 1 och systern hämtar mig där jag möter en otroligt underbar syster med massa grattis! Sen skulle jag köra på körskolan, o sen gick jag till min syster o fikade och därefter blev det teorilektion och bussen hem, bl.a Var den försenad så började bli lite otålig, kände lite ångest med att betala vuxen biljett men så säger han varsågod o gå in maskinen är sönder! Hah vilken dag! Kommer hem där det väntas underbar god mat med pengar och parfym! Och en jätte tårta! Fick även reda på att jag stod i tidningen och massa av fina gratulationer fick jag också! En underbar dag blev det och den fortsätter imorgon!
Denna dagen däremot kändes som att den aldrig skulle ta slut, det var fullt tempo o massa att göra, kom hem och somna som en stock, vaknar halv9.. Trött må ja varit o har käkat lite ska ta o mysa ner mig med en film osså kör vi på lite långhelg och om två veckor reser jag och bästa vän till Gdansk! Längtar! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards