Alla inlägg under juni 2015

Av aleksandra - 15 juni 2015 07:24

Godmorgon!

Att vakna kvart över 6 är nog inte min grej men här sitter jag klar o redo till jobb! Tisdag o onsdag ska jag vakna halv6 för att sen kunna ta bussen o köra i stan.. Inte DET roligaste men när sov jag senast över 9 tiden? Cant remember, men nytta är det ändå, man hinner mer av dagen! Men det kommer bli jobbigt då tis o ons är mina långa dagar på jobbet.. All in.. Idag är förskolan stängd o vi ska ha planerings dag hela dagen plus en "avslutningsfest" då vissa går på semester etc. Och den 3 juli är min sista dag på förskolan sen är jag officiellt arbetslös tills förskolorna öppnar igen! Nu ska jag fixa det sista o bege mig av till förskolan! Ha de!/a

Av aleksandra - 14 juni 2015 18:26

Hej!

Vaknade av att en viss liten flicka väckte mig, halv9 och jag var verkligen dödstrött.. Men fick ändå gå upp äta frukost med la familia, åkt inlines för första gången i mitt liv och för att vara första gången gick det bra! Ätit god grillad mat med gott sällskap och nu ska jag kolla film o kanske plugga därefter men just nu mår magen inte perfekt. Har även spenderat dagen med mosters ängel! Ha de! /a

Btw. När ens mamma o syster leker på lekplatsen haha..

Av aleksandra - 13 juni 2015 23:31

Tjena!

Ja som sagt vakna väldigt tidigt för mig på en helg, så satt o chilla därefter blev det en lång dusch & så gjorde man i ordning sig så begav jag mig till bussen därefter träffa jag niko o älskling, där vi bla tvätta bilen, cruza i bilen/den lilla solen vi fick idag, och sen blev det väla o käka även på resturang där jag fick ett litet utbrott då jag inte hade ätit på 9 timmar och får fel mat.. :| störigt just sayin. Sen blev det mys m film, nu är jag hemma o syrran har kommit på besök så sitter o snackar lite med de men ska nog snart dra till sängs! Godnatt på förhand! /a

Av aleksandra - 13 juni 2015 09:56

Godmorgon! Att vakna 10 i 9 på ens sovmorgon dag är bara nog.. Asså jag sover nog aldrig ut helt o hållet. Vaknade med värsta magont och helt död, så utan smink med sov kläder tar jag på jackan o cyklar till Ica o köper mjölk.. Jag borde få en medalj att jag klara det helt seriöst och jag vet seriöst inte vad jag hade gjort utan Ipren.. Ta det lugnt jag tar inte det dagligen! Bara den där veckan som tjejer har.. Ibland önskar man lite att man var en kille.. Nuså sitter jag här med min kopp kaffe o äter persikor konstigt nog.. Men det är fint väder o persikor smakar inte föör mycket så det blev det.. Nu ska jag sitta här ett jävligt långt tag..
Igår spendera jag förmiddagen på jobb eftermiddagen mer Hanna och kvällen med min syrra o därefter niko det var faktiskt en trevlig dag! Idag ska jag träffa beb så vi får se hur det går.. /a

Btw. Detta är min fina ängel som moster älskar mer än någon annan i denna värld!

Av aleksandra - 12 juni 2015 07:28

Hej!

Igår hoppades jag så mycket på fint väder då jag tekniskt sätt spenderade hela min förmiddag och en del av min eftermiddag ute och frös ihjäl, barnen hade kul ofc kommer det ju i första hand men lite avundsjuk är man ju, de springer runt o leker o blir varma det gör vi inte vuxna så vi blir ju frusna så är det ju.. Men körningen gick bra och idag kör vi kort arbetsdag fast ute så det blir skönt för det är fint väder idag! Hoppas det håller sig hela dagen nu! Så oehört trött jag var igår helt obeskrivligt o mätt att jag mådde dåligt med.. Så kör vi denna dagen! Sitter o njuter av min kopp kaffe snart cyklar jag iväg till jobbet! Ha de så länge! /a

Av aleksandra - 10 juni 2015 18:10

Tjena!

Så har jobb juni it plus de tre första dagarna i juni sen kan man säga att jag "går på semester" snarare arbetslös, men eftersom jag nu är anställd genom vikariebanken lär ja ha jobb redan augusti-maj tills jag förhoppningsvis kommer in på skolan, eller hittar något annat men än så länge nöjer jag mig med detta! Lite trist att vara arbetslös en hel månad men.. Får väll ta det så! Har sparat ihop en del, osså ska jag lära mig åks inlines har aldrig haft möjlighet till det, hah nu eller aldrig! Jobbedagen eller ja jobbveckan har varit dryg allmänt kan jag säga! Så kom hem för en timme sedan helt slut imorron spenderar jag hela dagen ute och börjar 1 timme tidigare också men det kan väll också vara skönt o tjäna lite extra pengar! Imorgon kör jag och ska kanske träffa Emma också, så nu får ni ha de bra! Så chikkar jag i solen med min zero /a

Av aleksandra - 9 juni 2015 22:13

Hej..

Tisdagen började grymt med en anställning via kommunen, och förmiddagen var även lugn och skön men sen kom eftermiddagen som var så himla dryg, så slog klockan äntligen halv5 efter många tittar på klockan, så hämta niko mig, jag körde vilket gick sådär.. Imorron stänger jag så det blir en lång dag, hoppas på det bästa! /a

Av aleksandra - 8 juni 2015 18:38

Hallå måndag!

Så måndagens arbetsdag är över! Var så oehört trött.. Men övningskörde med mamma en timma, firade mamma med en god blåbärs cheesecake tårta, och hon blev glad av mitt silverhalsband också! Så hon blev firad väl! Ett leende på en mammas läppar är det finaste som finns! Så imorron hoppas jag det blir fint väder så man njuter av att spendera nästan hela dagen ute! Kör även på kvällen, så nu taggar vi förhelvete körkortet! Bara tisdagen o onsdagen passerar så blir nog veckan bra! Hehe, nu ska jag plugga! ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards