Alla inlägg under mars 2015

Av aleksandra - 4 mars 2015 21:27

Hej..

Till skillnad från förra veckan har jag inte nästäppa eller ont i halsen MEN rinnsnuva och extrem hosta har jag däremot så det blir ingen träning denna veckan heller.. Har säkert gått upp några kilon.. Veckan har gått otroligt fort och det är jag glad för bara jag överlever morgondagen så kommer det bli bra, många barn och slutar sent, DET är jobbigt.. Kom igen kära fredag kom till mig! Blir tidig läggdags för mig idag! Godnatt /a

Av aleksandra - 1 mars 2015 00:02

Hej..

Idag är det en sån dag som man bara inte pallar bry sig om, och att tänka tanken att jag ska jobba tekniskt sätt "imorgon" får mig att dö lite inombords min nästäppa är bara skit och jag är helt torr om näsan vafan.. Halsen gör ont igen och det ända jag vill nu är att bli frisk.. Orkar inte detta mer och jag vill träna för helvete, kommer vara helt i oform nu..ännu en helg som bara mjaa.. Nu ska jag sova sen vad resten av befolkningen i detta land gör skiter jag fullständigt i! Godnatt /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards