Alla inlägg den 12 maj 2015

Av aleksandra - 12 maj 2015 21:55

Gokväll!

Idag var det en lång dag, dagen gick ju bra men när man sitter själv med ett barn från 5 till halv7 och försöker göra något med barnet så den har det roligt trots att både var trötta så slutade det med att vi satt o pyssla med ett Pippi pyssel som btw är rätt jobbigt! Men därefter cyklade jag i ös regn med kind of mot vind o hungrig var jag med så fick ta o cykla o handla mat nu, när man käkar nyttigt så är det nästan så att allt det nyttiga är dyrare och mindre mängd! Men ialla fall ska ta o duscha o hoppa i säng så kör vi onsdag och sen är jag faktiskt ledig på torsdag! Så väla får det bli med bästa minela, godnatt! /a


Trött tjej!

G

Av aleksandra - 12 maj 2015 08:19

Godmorgon!

Sömnen idag har varit okej, idag blir det en lång dag då jag stänger, min bästa kollega slutar i slutet av maj, vilket känns jobbigt då hon är den ända jag kommer bäst överens med men jag tycker hon gör rätt i det hon gör! Jag kanske har fortsatt jobb vi får se vad dem säger nästa torsdag, hoppas på det bästa! Nu ska jag ta o fixa det sista innan jag beger mig till jobbet! Jag hoppas denna dag erbjuder mig mer glädje än vad gårdagen gjorde och idag SKA jag plugga! Så för nu säger jag ha en bra dag guys! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards