Alla inlägg den 11 maj 2015

Av aleksandra - 11 maj 2015 20:53

Hej..

Jag är medveten om att jag har varit väldigt pessimistisk, att allt bara har känts som att det går neråt, men ibland kan jag inte hjälpa det, trots att jag försöker, det är svårt att alltid vara stark. Ibland får man gråta eller bara vara i sin egen bubbla..
Idag satt jag och fundera, jag har inget jobb efter juni vad kommer hända då? Tänk så kommer jag inte in på min utbildning? Varför tar jag inte tag i saker o ting? Varför behövde det gå snett med mamma o mig idag? Varför? Och den ända personen som har svaret till de frågorna är jag. Och det ska jag se till. Tack o godnatt! /a

Av aleksandra - 11 maj 2015 08:54

Hej!

Vaknade rätt utvilad idag och hittills den lilla timmen jag varit vaken har dagen börjat bra, inga smärtor eller besvär för tillfället. Så vill bara säga att det lönar sig som fan att äta nyttigt, börjar träna ännu en gång denna vecka, jag är stolt över mig själv, att jag inte ätit söt saker eller små ätit, eller ja ätit för mycket helt enkelt, och ätit nyttigt! Nu väger jag 5kg mindre ialla fall! xD så nu säger jag ha en bra dag, så hörs vi senare idag! ;) /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards