Alla inlägg den 10 maj 2015

Av aleksandra - 10 maj 2015 17:45

som ni läste i mitt förra inlägg så började inte min morgon på den bästa sidan. Dagen fortsätter lika sketet när jag märker att det är min tur denna veckan ni vet den där roliga veckan alla tjejer har en vecka i månaden, m just den. Sedan har jag bara kollat vampire diaries som btw är den bästa serien jag kollat på, och har bara suttit och gråtit hela dagen, så nu bestämmde jag mig för att ta en kopp kaffe o sätta mig på balkongen och njuta lite av solen, så börjar vi nästa vecka imorron och jag hoppas den blir mycket bättre än denna dagen! Ska njuta lite till i solen och därefter sätta på ett till avsnitt! Adjö! /a

Av aleksandra - 10 maj 2015 12:20

Hej..

Kan börja med gårdagen det slutade bra med honey och bästavän, så jsg var nöjd med lördagen. Så idag vaknade jag halv12 och sovit så länge har jag inte gjort på väldigt länge men jag kände mig ialla fall utvilad och glad, går ner o säger godmorgon och öppnar kylskåpet och ska äta min mat och så har en idiot till bror ätit upp allt och ni vet den känslan när ni är så hungriga och någon äter upp din mat och ja så slutade det med att alla i familjen bara fick damp på varandra och gick åt varsit håll..-.- cp familj, osså jag vill dra härifrån så långt som möjligt så snälla låt mig komma in på den skola jag sökt till, hade varit världens gladaste! Tack! Ha de bra! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards