Alla inlägg den 5 maj 2015

Av aleksandra - 5 maj 2015 21:32

Tjena!

Då var även denna tisdagen avklarad, lite drygt på jobbet kan jag dock säga, körde även idag på körskolan och ska köra imorgon också! Ställde mig på vågen idag och jag har gått ner 4,5 kg på två veckor pga att jag ätit rätt och mindre mängd mat, jag är stolt över mig själv, att sluta äta godis och dricka söta drycker har varit svårt då man någon gång vill ta en chokladbit till kaffet eller när man ska ut o fika med vänner, är inte så lätt, ibland finns ju suget men då sätter jag spärr för det, jag vet att jag inte kan hantera det om jag börjar så istället utesluter jag det helt, gäller även alkohol. Att börja äta nyttigt är nog en av de bästa besluten jag gjort i mitt liv, dessutom ska jag börja träna nästa vecka och hålla det, inga ursäkter! Så nu ska jag lägga mig glad! Ha de så länge!

PS, vill bara tillägga att jag har världens bästavän! ;)

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards