Alla inlägg den 18 maj 2015

Av aleksandra - 18 maj 2015 21:20

Hej!


Har tagit notis om att jag kan vara negativ ibland, varför? jag vet faktiskt inte riktigt. Ibland har jag de där perioderna där jag är hur positiv som helst och därefter kan det komma sig att jag bara blir negativ. Jag märker skillnaden på vilka motivationer och energin jag har och det är jobbigt ibland. Det kommer nog alltid vara så tills jag verkligen hittar något jag verkligen strävar efter. Jag är så stressad med körningen, teorin det praktiska och med det slutar det med att jag gör varken eller.. jobbet tar slut inom kort och snart kommer beskeden om man har kommit in på skolorna man sökt och det känns som om allt stannat, man vill ju bara veta, så man kan planera vad man ska göra framöver, och dessutom jag har ett problem som jag kan erkänna, jag är en person som verkligen måste ha allt planerat får spel annars, på jobbet har jag lyckats med att släppa taget och ta konsekvenserna, men bland vänner och familj, det går bara inte och blir så otroligt ledsen och besviken när det inte blir som jag planerat och jag vet att man ska ta det som det kommer, men det är otroligt jobbigt faktiskt. Så nu ska jag först och främst jobba på att få tillbaka positiviteten och kämpa mig upp trots de hinder jag nu kommer möta på.. då får jag bara helt enkelt säga önska mig lycka till!


Måndagen var lite dryg men lugn och imorgon blir det ett oehört tempo då alla 14 barn kommer inklusive småbarnen så får man ge järnet! ladda batterierna haha   Godnatt /a

Av aleksandra - 18 maj 2015 08:49

Godmorgon!

Trodde jag hade sovit betydligt mer än vad det känns som när jag vakna, helt slut.. Ialla fall jag tackar för att det är en kort dag för mig idag i alla fall! Ska snart cykla till jobbet och när jag kommer dit ska vi nog ut direkt, vädret ser ju bra ut men tillåter inte ögonen luras för det, får gå ut o känna på hur varmt det egentligen är. Nu dka jag borsta tänderna (y) ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards