Alla inlägg den 6 maj 2015

Av aleksandra - 6 maj 2015 21:53

Hej!

Min dag gick väll hyfsat snabbt blev hämtad av min kära vän och körde på körskolan gick hyfsat bra det med, förutom att jag bråka med min pojkvän så det kan dra åt skogen.

Sometimes in life you think do the people around me make me a better person? Do they respect me? And am i happy? Sometimes you love someone so much it hurts, but at the same time sometimes even hate them? He's making you cry, he's making you miss him, but does he feel the same? You dont feel the butterflies in the stomac you feel pain and worry, i dont know what to do.
I hate that i love you so..

This is beautiful <3

Av aleksandra - 6 maj 2015 08:00

Godmorgon!

Vaknade tidigare än vad jag skulle, men inte konstigt när det är såhär ljust dessutom kan familjen även vara högljud, då var vi på onsdag! På fredag åker jag o min vän till Värnamo om jag glömt nämna det, oehört nervös är jag.. Men hoppas på det bästa! Käkat frukost och ja sitter o chillar nu med min kopp kaffe, idag får jag gå på en handlingsrunda, att äta nyttigt kostar en del och trots att man säger till familjen att detta är mitt så äter de det ändå -.- Ajja ska ut kika på vädret! Ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards