Alla inlägg den 29 december 2011

Av aleksandra - 29 december 2011 22:08

Goookväll! Har stressat ungefär hela dagen.. jag MÅSTE sluta stessa -.- 

Jag skulle ta bussen 13:44 och klockan var 1 när jag började ducha, det blev ungefär såhär ducha 10 minuter, föna håret på 5 min platta håret & sminka mig snabbt. Hoppade på cyklen &mot bussen klockan var halv.. 

Det brukar oftast ta 5 minuter för mig att cykla till bussstationen, men så blev det inte denna gången, det var motvind som in i helvete, och jag hann precis på bussen tackar gud för det! 

När jag kom hem till älskling, var vi sura både två men på ett sätt så orkade vi helt enkelt inte sura på varandra så vi blev sams igen.. Vilket är positivt, bråk tar på ens tid. 

Vi gjode chokladpudding   vilket jag älskar! Sen blev det stan där vi satt på pistachia & chilla/fika.

Det var en bra dag! Imorgon blir det madde, vilket betyder planera.

Hoppas ni haft en trevlig dag! ska dra kösss.   


 

Random bild.. men det funkar.. 




Av aleksandra - 29 december 2011 12:31

Godmorgon! Vaknade runt 11:00 tyvärr.. jag väcktes av min bror som skulle simmat idag -.- 

Har hunnit äta frukost, städat och bryggt en kopp kaffe, sitter i soffan med datorn i knäet och kaffet i handen bättre kan det inte bli. Fast måste resa mig upp & ducha och fixa mig.. min buss går om en timme.. jag orkar bara inte.. ska träffa Patryk idag, så vi får se hur det går    puussss 



tralalalalalalalalaaa     

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards