Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av aleksandra - 15 oktober 2012 19:42

Godkväll! Ni förkännar ett inlägg eftersom jag skriver väldigt sällan, igår fick jag min mens, och som vanligt mår jag skit det är det värsta jag vet, man vill verkligen ta självmord.. man sitter där och gråter tror DET kommer hjälpa men det gör det inte.. tårar hjälper inte om det hade hjälpt hade jag nog aldrig känt smärta i hela mitt liv, min dag var kort i skolan, skulle inte komma egentligen men trodde jag skulle ha prov på engelskan så jag kom, men hade jag prov.. nej? jag ångra att jag ens kom till skolan.. min mage började göra ont när jag var på lektionen sen när jag skulle gå till mamma fick jag mer ont, skulle även följa med henne till affären då fick jag kramp.. 

så fort tabletterna slutar värka får jag ont i magen igen.. som nu. dööör. sjukt..

Men JA jag ska till skolan imorgon kan inte svika mina kompanjoner..

vi hörs, puss på er!

/A

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards