Alla inlägg den 15 mars 2012

Av aleksandra - 15 mars 2012 19:13

hej alla hjärtan! hoppas ni mår fintfint & liite bättre än majj, jag har hur kan man förklara det (påväg mot maginflänsa?) jag mår skit egentligen men nej, ska må bättre vill inte vara hemma, tänker inte låta något hindra mig från min praktik!

vi börjar om från början, jag har inte bloggat på några dagar men har varit fööör trött & ni bloggare det är jobbigt att blogga ibland det är det, man liksom gör det när man känner för det som till exempel nu? ialla fall mådde riktigt dåligt igår och fick åka hem från min praktik, har varit hemma idag och ska vara hemma imorgon också det bli bäst så fast jag inte vill men detta är både för mitt & alla barnens bästa. Helgen kommer då spenderas i sängen, jag är trött 24/7 kan inte äta kommer inte ens ihåg sist jag åt en riktig måltid.. jag vet inte om jag är hungrig eller inte sååå jobbigt! men vi får hoppas på att jag mår bättre tills söndag för då ska jag sova hos min älskade syster! pusss 


 

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards