Alla inlägg den 27 juni 2012

Av aleksandra - 27 juni 2012 14:27

Mår mycket bättre fysiskt nu, är inte sjuk längre, nu är jag frisk! positivt! Har inte ni märkt att sommarlovet gått riktigt snabbt, fast ändå segt, detta är nog det värsta sommarlovet hitills hoppas på att det blir lite bättre i juli, orkar inte med regnet längre. Så tröttsamt, man dör av tråkighet hemma, och stirra på det jävla regnet! vissa säger åhh vad fint det är när det regnar, jo jätte fint! man kan fan inte göra ett jävla skit. 

Jag har inte haft någon lust att skriva, ni ser själva att jag inte skrivit något på ett tag nu, midsommaren spenderades väldigt trevligt med trevliga människor! Min älskling åker snart så var med honom igår och ska snart in till stan och träffa honom igen han åker ju på lördag och han ska vara borta ungefär 2 veckor :'( buhuhuhu. 

Jag har även saknat min söta madde, känns som evigheter, fast vi sågs i söndags känns det som 5 veckor,

Mitt liv går lite upp och ner, kan inte säga att det är perfekt men det är okej! ska ta & fixa majj nu, så puss på er! /A  


 

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards