Alla inlägg den 10 november 2013

Av aleksandra - 10 november 2013 22:35

Tjena!

Varför säger man alltid " jag pluggar under helgen" men så slutar det att man alltid pluggar de sista minuterna på söndags kvällen? no logik!


Nej men min dag har väll bestått av plugg och tro det eller ej men jag har faktiskt åstakommit en hel del, ser faktiskt framemot morgondagen då jag får komma hem och plugga igen haha, detta låter ju helt sinnes speciellt att det kommer ifrån mig, men någon gång måste man ta tag i saker och ting, vill även få måndagen överstökad då jag är ledig på tisdag vilket kommer bli rätt skönt, att få sova ut lite eftersom jag inte fick så mycket sömn under denna helgen.

  

Min helg spenderades med min besstie massa mys och härligt snack, ännu ett minne, det är så att jag och hon har varit vänner sedan förskolan men blev bästavänner lite senare men jag kan inte vara mer glad att ha en så underbar vän!   


Godnatt / A



Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards